سه شنبه 29 اسفند 1402

پایگاه خبری موج برنا - علی وارسته معاون سیاسی-اجتماعی  فرماندار شهرستان رشت گفت : آسیب های اجتماعی زیادی در زندگی امروزه  به  چشم  می خورد ومشکلات  ومعضلاتی مانند طلاق ، اعتیاد، خود کشی و خیانت  زوجین  به  یکدیگر از جمله  معضلات قابل تامل  در جامعه است .

وی افزود: آمار خود کشی ها در سطح  شهرستان رشت  درنیمه  اول امسال،19 مورد خود کشی موفق شامل 16 مرد و سه زن و ده مورد خود کشی ناموفق شامل هفت مرد و سه زن بوده و بیشترین آمار خودکشی از نوع حلق آویز کردن بوده است.

معاون سیاسی  فرماندار معتقد است : علاوه بر رسیدگی و شناخت افراد باید با آموزش به نسل پر خطر مانند جوانان و نوجوانان به  پیشگیری از این اسیب بپردازیم .

وی افزود: در همین رابطه باید با توجه به در پیش بودن  فصل  مدارس و دانشگاه  با جمع  بندی و پیگیری توسط مراکز آموزشی و بخشداران و نیروی انتظامی به  پیگیری و عملیاتی شدن این مسئله ، مشکلات موجود را مرتفع  کنیم ، یعنی گستره  کار را به محله ها  برده  تا فراتر از جریان  اداری انجام  گیرد.  

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna