دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

سرویس سیاسی موج برنا به نقل ااز روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی روز سه شنبه در این پیام عنوان کرد: بار دیگر دست خبیث‌ترین شیطان روزگار، رژیم اشغالگر صهیونیستی اسرائیل غاصب و آن آمریکای خون‌خوار، جنایتی دیگر را رقم زد و موجب شهادت یکی از رزمندگان رشید اسلام، سردار شهید محمدرضا زاهدی از فرماندهان جبهه مقاومت و ایثار از مستشاران نظامی باسابقه سپاه پاسداران قهرمان در سوریه، فرمانده اسبق لشکر ۱۶ قدس گیلان و از همرزمان شفیق سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از یاران و همرزمان ایشان (سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" از فرماندهان ، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران همراه آنان: شهید حسین امان اللهی، شهید سید مهدی جلالتی ، شهید محسن صداقت، شهید علی آقا بابایی و شهیدسید علی صالحی روزبهانی) شد.

در این پیام افزوده شد: امروز امنیت ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی مرهون جهاد خالصانه و صادقانه سرداران بزرگ و همرزمان آنانست و بی شک، شهادت این عزیزان نه تنها پایان راه نیست بلکه آغازی ارزشمند و رویشی خدایی در جبهه مقاومت و دفاع از مظلومان عالم است و قطع یقین رژیم غاصب صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.

استاندار گیلان در پیام خود تصریح کرد: اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی و همرزمانشان به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده محترم شهید بزرگوار و دوستان، برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل و برای روح متعالی ایشان رحمت و علو درجات را از درگاه خداوند رحمان مسئلت داشته و این اقدام جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی به سرکردگی آمریکا را به شدت محکوم می‌کنم.

به گزارش ایرنا، در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم صهیونیستی مقابل مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه، عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج نفر از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna