جمعه 7 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - ذبیح الله نیکفر درباره تحقیق و تفحص از استانداری گیلان، افزود: نبود تعامل از سوی استانداری گیلان با نمایندگان باعث شده در انتخاب فرمانداران به ویژه در یکی از شهرستان های استان همکاری لازم را با منتخبان مردم شاهد نباشیم.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نمی توان فردی را به عنوان فرماندار یکی از شهرستان ها در استان گیلان انتخاب کرد که در مسئولیت های قبلی خود دارای مشکل بوده، لذا به نظر می رسد این انتخاب نوعی تحمیل به نمایندگان است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: در انتخاب فرماندار هیچ هماهنگی با نماینده آن شهرستان صورت نگرفته لذا باید پاسخ روشنی در این زمینه داده شود.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر این مشکل، معضلات دیگری در زمینه کشاورزی نیز وجود دارد و استانداری باید پاسخ دهد که چه اقدامی انجام داده است؛ بر این اساس تعدادی از نمایندگان مجلس در تلاش هستند تا درخواست تحقیق و تفحص از استانداری گیلان به جریان افتد./

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna