شنبه 8 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا -  قهرمانی افزود : در جشن گلریزان آستانه اشرفیه 484 میلیون ریال کمک به آزادی این زندانیان جمع آوری شد که مبلغ   120میلیون ریال کمک نقدی ، 80 میلیون ریال کمک چک و 284 میلیون ریال کمک وعده ای بوده است .

وی ادامه داد : در شهرستان فومن نیز 819 میلیون و 150 هزار ریال جمع آوری شده که مبلغ 48 میلیون 650هزارریال کمک نقدی، 89 میلیون ریال چک و 681 میلیون و 500 هزار ریال کمک وعده ای شده است .

روابط عمومی ستاد دیه استان گیلان با بیان اینکه  از روز بعد از گلریزان در هر شهرستان ، زندانیان زندان آن شهر که واجد شرایط کمک از محل کمک های خیرین می باشند آزاد خواهد شد افزود : برداشت از حساب های قرض الحسنه جاری در همه ی شهرستانها با دو امضاء ریاست زندان و مدیرعامل ستاد دیه استان خواهد بود و مبالغ نقد 24 ساعت بعد از جشن گلریزان و مبالغ چک بعد از وصول به حساب ستاد دیه همان شهرستان واریز می گردد و مبالغ وعده ای نیز توسط همکاران ستاد دیه پیگیری خواهد شد  .

قهرمانی  با اشاره به برگزاری  12 جشن گلریزان در 12 شهرستان در سال جاری یادآور شد : تا کنون 4 جشن گلریزان در شهرستانهای رودسر،رودبار،آستانه اشرفیه و فومن برگزار شد ه اس و  8 جشن دیگر تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد .

روابط عمومی ستاد دیه استان گیلان از افزایش کمک های خیرین تا کنون  نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت : انشاالله در سال جاری شاهد آزادی زندانیان بیشتری نسبت به سال گذشته  خواهیم بود .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna