سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

سوغات نوجوانان هیرکان از مشهدالرضا ، حضور در جمع هشت تیم نوجوانان کشور

 

 

 

رحیم زاده سرویس ورزشی موج برنا - هیرکان که از فصل جدید یار بسکتبال گیللان شده ، با یک رصد و برنامه ریزی مناسب در رده نوجوانان و بزرگسالان حضوری پررنگ از خود نشان داده و در حال حاضر هم در بانوان فعالیت خود را جدی گرفته است و امید می رود با همین ظرفیت روزهای بهتری در انتظار بسکتبال گیلان باشد .

سوغات نوجوانان هیرکان از مشهدالرضا ، حضور در جمع هشت تیم نوجوانان کشور

تیم نوجوانان هیرکان تا رسیدن به این مرحله با 15 پیروزی و بدون شکست رکورد خوبی از خود به جا گذاشت و در این مرحله به مشهد سفر کرد تا با تیمهای به مصاف تیمهای کنکو تهران ، کاله تهران و فرش مشهد برود .

تیم هیرکان نهایتا مجوز خود را برای حضور در جمع 8 تیم پایانی رقابتهای نوجوانان کشور به دست آورد .

بهنام شاد مدیر تیمهای هیرکان با بیان اینکه ۱۵ پیروزی و بدون شکست با لطف الهی و حمایت همه جانبه میسر شد ، افزود : بعد از لطف الهی حمایت ارکان هیئت خصوصا دکتر محمد رفیعی ، شهریار کریمی ریاست و دییر هیئت و مجموعه گروه صنعتی هیرکان را داشته ایم .
وی افزود : در کنار این حمایتها انتخاب بازیکنان ، همدلی کادر فنی و بازیکنان و خصوصا همراهی و حمایت خانواده ما به ادامه این راه دلگرم کرد .بهنام شاد خاطر نشان کرد : حمایت خانواده بسکتبال در بازیهای خانگی و پیگیری نتایج ما را مصمم تر کرده و معتقدیم این راه ادامه دارد . خوشحالم که کادر فنی و بازیکنان تحت تاثیر نتایج مغرور نشدند و فقط به بازی خوب ، با اخلاق فکر می کنند .
بازیکنان : پارسا همتی ، پارسا نظری ، ایلیا یعقوبی ، مهدی سادات ، ابوالفضل ابوالفتحی ، آریا راد جعفرزاده ، بهراد هورفر ، اترین سلیمی ، جهان شفقی ، امیرعلی بلباسی ، آرین داوری ، بردیا باشی ، رامان خورشیدی ، بردیا دارایی ، پوریا اسکندری ، هیراد شفیعی
مدیرفنی : بهنام شاد ، سرپرست : آرمان روحانی دوست ، سرمربی : مازیار پرتوی ، تدراکات : میثاق سوسنی

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna