جمعه 7 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا -  مسئولان اداره ورزش و جوانان گيلان ، ورزشكاران ، روساي هيات هاي ورزشي ، پيشكسوتان ، مربيان و داوران رشته هاي مختلف ورزشي حضور پرشور و گسترده اي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري دارند .
مديركل ورزش و جوانان گيلان نيز هنگام اخذ راي خود گفت : دور دوم انتخابات نيز همانند دور اول مهم است و بايد شركت گسترده و همه جانبه داشت كه خوشبختانه شركت مردم به خصوص جامعه ورزش گيلان در دور دوم نيز بسيار خوب است .
مسعود رهنما افزود : شركت در انتخابات درك شرايط حساس جامعه و وظيفه شرعي و ملي است كه با توجه به تاكيدات رهبرمعظم انقلاب بر حضور حداكثري مردم در تعيين سرنوشت خود بايد حضور پرشوري در پاي صندوقهاي راي اشته باشيم .
وي ادامه داد : جامعه ورزش استان گيلان نيز با مشاركت گسترده در دور دوم انتخابات ، حمايت همه جانبه از آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي خواهد پرداخت چون نقش آفريني فوق العاده نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي از جهت ايجاد همگرايي ملي و توسعه پايدار بسيار حائز اهميت است و حمايت از بخش خصوصي در شتاب بخشي به ايجاد و توسعه زيرساخت هاي ورزشي و نيز پرورش استعدادهاي ناب ورزشي از مهمترين دستاوردهايي خواهد بود كه در بلندمدت بر موفقيت هاي ورزش كشور از جهت ورزش همگاني و قهرماني خواهد افزود .
رئيس هيات تنيس استان گيلان در مورد شركت در انتخابات گفت : به هر حال كار نيمه تمام را بايد به خوبي به اتمام رساند و تكميل كرد كه اين كار نيز مختص مردم است كه در دور دوم انتخابات نيز حضور گسترده تري داشته باشند چون نمايندگان با راي مردم به مجلس مي روند .
حسين مهرثابت افزود : البته مردم براي تعيين سرنوشت خود به پاي صندوق هاي راي مي روند تا نمايندگان خود را براي مسايل مختلف حقوقي به مجلس روانه كنند تا آنان بتوانند در مسايل كلان كشور تصميم گيري كنند .
وي ادامه داد : البته حضور در انتخابات منتي بر نظام و كشور نيست چون براي تعيين سرنوشت خود بايد به پاي صندوق هاي راي برويم و افراد اصلح را انتخاب كنيم كه اين افراد داراي شجاعت ، تحصيلات مرتبط و عملكرد خوبي داشته باشند تا بتوانند در آباداني كشور نقش مهمي را ايفا كنند .
رئيس هيات تنيس استان گيلان اظهار كرد : البته چقدر خوب است كه در انتخابات فراجناحي عمل كنيم و تصميم بگيريم و براي انتخاب افراد به دنيال حزب و گروه نباشيم و فقط به تقوا ، شجاعت و عمكرد كانديداها نظر داشته باشيم .
وي خاطرنشان كرد : به هرحال جامعه ورزش نيز خواهان اين است كه افرادي كه به مجلس راه مي يابند نسبت به مسايل ورزشي و سلامت جامعه دلسوزتر باشند و در اين موارد تصميمات خوبي را اتخاذ كنند تا جامعه ما نشاط عمومي بيشتري داشته باشد كه اميدواريم جامعه ورزش استان گيلان نيز همانند ساير اقشار مختلف مردم در دور دوم نيز افرادي متدين و اصلح تر را انتخاب كنند .
رئيس هيات اسكيت استان گيلان نيز در يكي از صندوقهاي اخذ راي گفت : اين وظيفه ملي است و يك وظيفه شرعي و الهي است كه همه مردم به خصوص ورزشكاران در انتخابات حضور يابند .
حميدرضا آرين فرد افزود : همچنين همه آحاد مردم كه سليقه هاي مختلفي نيز دارند بايد گوش به فرامين مقام معظم رهبري دهند و در انتخابات دور دوم نيز حضور حداكثري داشته باشند .
وي ادامه داد : در اين بين ، ورزشكاران نيز مي توانند از اين فرصت نهايت استفاده را ببرند و با شركت گسترده خود در انتخابات ، سرنوشت آينده مملكت را خود رقم بزنند و در تصميم گيري هاي جامعه ، نقش اساسي را ايفا كنند .
وي اظهار كرد : اميدواريم نمايندگاني كه به مجلس راه يافته اند و همچنين نمايندگاني كه امروز به مجلس راه مي يابند ، توجه بيشتري به مقوله ورزش داشته باشند و به خصوص در زمينه اشتغال قهرمانان توجه ويژه اي داشته و تصميمات خوبي را در اين زمينه اتخاذ كنند .
رئيس هيات دوچرخه سواري استان گيلان نيز هنگام اخذ راي خود گفت : به هرحال شركت در انتخابات يك وظيفه ديني ، شرعي و ملي است كه همه آحاد مردم بايد در آن حضور يابند .
سيدايمان دليل حيرتي افزود : ما بايد براي آباداني و پيشرفت بيشتر شهر ، استان و كشور خود حضور همه جانبه و گسترده اي در انتخابات داشته باشيم تا افراد اصلح را انتخاب كنيم تا آنان بتوانند در اين امر نقش موثري را ايفا كنند .
وي بيان كرد : چون جامعه ورزش قشر بزرگي از جامعه را تشكيل مي دهد و از طرف ديگر قهرمانان و نام آشنايان بي شماري در اين قشر حضور دارند كه در نزد مردم و به خصوص جوانان محبوب و الگو هستند ، حضور آنان در انتخابات مي تواند ساير اقشار مردم را بيشتر ترغيب كند تا در انتخابات حضور گستره تر و پررنگ تري داشته باشند .
رئيس هيات بولينگ و بيليارد استان گيلان نيز در مورد شركت در انتخابات گفت : دور دوم انتخابات ، بهترين فرصت است كه با راي خود افراد اصلح تري را انتخاب و روانه مجلس كنيم .
سارنگ بزرگ چناني افزود : اقشار مختلف مردم به خصوص جامعه ورزش با راي خود مي تواند سرنوشت خود و جامعه را رقم بزنند چون راي ندادن چيزي را عوض نمي كند اما مشاركت حداكثري مردم نشان از اتحاد ، همبستگي و عزم ملي ما را نشان مي دهد .
وي ادامه داد : با توجه به شراي حساس جامعه و منطقه ، حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات نيز بسيار مهم و حائز اهميت است چون علاوه براينكه افرادي اصلح را انتخاب و با راي زياد روانه مجلس مي شوند ، از طرف ديگر نيز نقشه هاي شوم دشمنان اين آب و خاك را نقش بر آب مي كنيم .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna