جمعه 7 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - تمرين عصر جمعه ملوانان با حضور همه بازيكنان و با انجام تمرينات تاكتيكي، ضربات كاشته و تمرينات هجومي زير نظر سرمربي اين تيم انجام شد.
پژمان نوري نيز در تمرين امروز ملوان حضور داشت و البته سرمربي ملوانان استفاده از نوري را دربازي فردا صلاح ندانسته و آن را ريسك مي داند.
كريم قرباني، هنرمند گيلاني عرصه بازيگري مهمان ويژه تمرين امروز ملوانان بود و در دقايق آخر تمرين نيز ليدرهاي تيم پرسپوليس تهران با حضور در ورزشگاه تختي، تمرين ملوانان را به نظاره نشستند.
در تمرين امروز ملوان حدود يكصد نفر از هواداران اين تيم با حضور در ورزشگاه و با تشويق تيم محبوب خود شور و حال خاصي به تمرين امروز ملوانان دادند.
براساس برنامه ريزي هاي باشگاه ملوان در بازي فردا، بازيكنان دو تيم قبل از آغاز بازي و درحين گرم كردن بصورت يك دست با پيراهن شماره 9 ملوان به ياد سيروس قايقران وارد زمين شده و پس از گرم كردن و قبل از آغاز بازي ، لباس ها را به تماشاگران هديه خواهند كرد.
ناخدا مجتبي احمدي سرپرست تيم ملوان بندرانزلي به دليل اخراج در بازي ملوان و سپاهان اصفهان در هفته گذشته، تنها محروم ملوانان در اين ديدار است.
ملوان بندرانزلي در ادامه رقابت هاي ليگ برتر فوتبال و از هفته بيست و پنجم، فردا (شنبه) از ساعت 17و 30 دقيقه در ورزشگاه تختي انزلي ميزبان پرسپوليس تهران خواهد بود./ایرنا


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna