جمعه 7 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - در مراسمی با حضور شهردار رشت و اعضای شورای اسلامی شهر رشت ، جمعی از مدیران و مسئولین شهرداری پارک ۱۴ هزار متر مربعی گلهای منطقه ۴ شهرداری رشت واقع در شهرک فرهنگیان به بهره برداری رسید.

شهردار رشت در این مراسم با قدردانی از مجموعه مدیریت شهری در تمامی بخشها به جهت همراهی و همدلی در راستای توسعه شهری گفت : رویکرد ما در توسعه شهری رویکرد غیرمتمرکز است و در سال گذشته نیز با همین نگاه توانستیم با تعامل و تشریک مساعی ، کارها را پیش ببریم و امیدواریم در سال جدید نیز اتفاقات مهمتر و مؤثرتری در جهت توسعه شهری رقم بخورد.

دکتر سید محمدعلی ثابت قدم ، سکونت ، فراغت و فعالیت را سه محور اصلی در توسعه شهری برشمرد و افزود: در محور سکونت ساخت و ساز استاندارد ، در محور فعالیت کسب و کار و ایجاد بازارچه های محلی جهت اشتغال ، در حوزه فراغت نیز باید فراغت همراه با سلامت و توسعه پایدار اتفاق بیفتد تا بتوان نیازهای فردی و اجتماعی شهروندان را تامین کرد.

وی همچنین به توسعه محلی بر اساس کاهش فاصله محلات اشاره و اضافه کرد : محلات کم برخوردار را مبنای عمل برای توسعه شهری قرار خواهیم داد و بنا داریم حاشیه ی رودخانه های گوهر رود و زرجوب را به فضای سبز تبدیل کنیم که این امر موجب می شود تا به استاندارد شهری در حوزه توسعه دست پیدا کنیم.

فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت نیز در ادامه این مراسم با تبریک سال نو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم و ضمن قدردانی از تلاشهای شهردار رشت و مجموعه مدیریت شهری گفت : توجه بیشتر به سلامت و توسعه فضای سبز و ورزشی بویژه در محلات کم برخوردار و حمایت از شهروندان در دستور کار ما قرار دارد که در راستای نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، تلاش بر این است که توجه بیشتری به پیگیری مطالبات شهروندان ، اقدامات عمرانی ، سلامت و توسعه شهری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در صدد هستیم در آینده نزدیک با کمک و همدلی شهرداری رشت و مجموعه همکاران ، پارک بانوان را نیز در منطقه ۴ رشت احداث کنیم ابراز امیدواری کرد :به زودی ساخت پل عابر پیاده در این منطقه به جهت کاهش فاصله محله جماران و شهرک فرهنگیان را نیز آغاز می کنیم.

مهندس بهارمست معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز در این مراسم با بیان اینکه برای افتتاح پارک گلهای منطقه ۴ رشت با امکانات ورزشی و تفریحی مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان از ردیف اعتباری بهبود محیط شهری هزینه شده است گفت : همه همکاران در مجموعه مدیریت شهری تلاش می کنند تا بهترین خدمات و امکانات را به شهروندان ارائه کنند و در این راه توجه ویژه به استاندارد شهری و توسعه پایدار با توجه به سبقه تاریخی و فرهنگی شهر رشت نیز لحاظ می شود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna