جمعه 7 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا -حجت الاسلام والمسلمين محمدحسن لطيفي در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر در شرق استان گيلان با اشاره به نامگذاري سالجاري به عنوان اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل اظهار كرد: بايد در بحث اقتصاد مقاومتي بدون چشمداشت و تكيه به كشورهاي خارجي، روي پاي خود بايستيم و اقتصاد خود را شكوفا كنيم.
وي بيان كرد: در اين صورت است كه مي توانيم بر مشكلاتي همچون بيكاري و اشتغال غلبه كنيم.
امام جمعه كلاچاي با بيان اينكه ما در موضوع برجام صداقت و منطق خود را به دنيا نشان داديم، تصريح كرد: معتقدم اعتماد ما بايد به اقتصاد كشورمان باشد و دست به دست هم دهيم تا كشور را روي پاي خود نگه داريم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود حضور مردم گيلان در مراسم تشييع شهداي مدافع حرم را ستود و گفت: اين حضور نشان دهنده آن است كه شهداي مدافع حرم پرچمدار مبارزه با تروريسم در منطقه و جهان هستند و ايران اسلامي همواره در خط مقدم كمك همه جانبه به كشورهايي بوده كه مورد تهاجم گروه هاي تروريستي قرار گرفته اند.
امام جمعه كلاچاي با بيان اينكه انتخابات تمام شده و اكنون زمان تلاش براي توسعه و شكوفايي منطقه است، بر پرهيز از هرگونه اختلاف تاكيد و اضافه كرد: آنچه در انتخابات تنش و رقابت بود، گذشت و حال بايد روحيه برادري و اتحاد حكمفرما شود.
كلاچاي در 80 كيلومتري شرق مركز استان گيلان واقع است./ایرنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna