سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

 سرویس ورزشی موج برنا-  تیمهای فوتبال بانوان ملوان و ایساتیس کران فارس چهارشنبه شب در هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند.

در این دیدار، تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی برتری محسوسی نسبت به حریفش داشت و با به ثمر رساندن چهار گل و دریافت فقط یک گل، به یک پیروزی خانگی دیگر دست یافت تا همچنان در رتبه دوم جدول قرار داشته باشد.

افسانه چترنور مهاجم گلزن تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در این بازی نیز درخشید و در دقایق ۶، ۶۱ و ۶۸ موفق شد سه گل به ثمر برساند تا در این دیدار هتریک کند، ضمن اینکه فاطمه مخدومی در دقیقه ۷۶ چهارمین گل ملوان را به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه را سلاله جوادی با کمک های ژاله طوفان پور و ژیلا محرمی برعهده داشتند که رویا ظفری به عنوان داور چهارم و فاطمه نوذری به عنوان ناظر گروه داوری در این دیدار حضور داشتتند.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی با این پیروزی خانگی ۴۰ امتیازی شد و همچنان در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفت, همچنین تیم فوتبال بانوان ایساتیس کران فارس با کسب هشت امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی ۱۰ تیمی این مسابقات قرار گرفت.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna