سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

سرویس اجتماعی موج برنا- آرش نبی‌زاده اظهار کرد: در این مدت در برخی از نواحی جلگه‌ای و ساحلی استان گیلان در ساعات شب تا صبح پدیده مه پیش بینی شده که ضروریست تا رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی تا پایان هفته جاری در ارتفاعات و دامنه‌ها نیز وزش باد گاهی افزایش سرعت باد پیش بینی شده که در این مدت احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: به تدریج با نفوذ سامانه ناپایدار جوی از اوایل هفته آینده شرایط برای افزایش ابر، کاهش دما و رگبار و رعد و برق فراهم می‌شود که بر اساس نقشه‌های جدید هواشناسی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: صبح امروز لاهیجان با پنج درجه سلسیوس کمترین و لوشان و رودبار با ۲۴ درجه در شبانه‌روز گذشته بیشترین دمای استان گیلان را به خود اختصاص داده‌اند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۲۱ درجه و رطوبت ۵۰ درصد است.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: دریا امروز (چهارشنبه) با ارتفاع موج ۱۰ تا ۵۰ سانتی‌متر برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است اما ۲ روز آینده با ارتفاع موج ۸۰ سانتی‌متر گاهی نامناسب خواهد شد.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna