شنبه 15 اردیبهشت 1403

سرویس سیاسی موج برنا- اسدالله عباسی غروب روز شنبه در بازدید از ستاد انتخابات گیلان مستقر در استانداری و ستاد انتخابات شهرستان رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صندوق های اخذ رای در همه مناطق گیلان برای دسترسی مردم مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در گیلان اقزود: در حوزه انتخابیه رشت و خمام انتخابات به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار می شود که کاربران آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

استاندار گیلان با بیان اینکه تمام شهرستان های استاند برای برگزاری انتخابات پرشور و حماسی آماده است، عنوان کرد: زیرساخت های لازم برای امنیت انتخابات فراهم شده است.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف در حمایت از انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم در انتخابات پیش رو با حضور پرشور پای صندوق های اخذ رای و با میثاق با امام شهدا بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد.

استاندار گیلان از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان خواست تا مقررات و قوانین در خصوص برگزاری رقابت انتخابات را رعایت کنند، با اخلاق مداری برنامه های خود را شفاف، روشن و صادقانه به مردم اعلام‌ نمایند و با مجریان انتخابات، هیات های اجرایی و نظارت همکاری لازم را داشته باشند تا مردم با آرامش اصلح را برگزینند.

دوازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۱۱ اسفند در کشور برگزار می شود.

گیلان در مجلس شورای اسلامی ۱۳ نماینده و در خبرگان رهبری چهار نماینده دارد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna