شنبه 15 اردیبهشت 1403

سرویس اجتماعی موجح برنا- این پروژه‌ها شامل ۱۲۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت راههای روستایی در قالب ۵۸ پروژه، ۴۰ کیلومتر بهسازی و آسفالت راههای اصلی، فرعی و شریانی با ۱۰ پروژه، ۳۹ کیلومتر آسفالت حفاظتی، ۲۴ کیلومتر اجرای سیستم روشنایی و ۱۵ پروژه نیز مربوط به احداث و بازسازی پل و ابنیه فنی بود که به صورت همزمان توسط استاندار گیلان در فومن بهره برداری شد.

استاندار گیلان در آیین بهره برداری از این پروژه‌ها اظهار کرد: بخش تولید و اشتغال مورد توجه ومحور عمل دولت سیزدهم است و در این راستا نیز طرح‌های تولیدی را مورد حمایت قرار داده ایم زیرا این واحدها علاوه بر تولید، باعث اشتغال می‌شوند.

اسداالله عباسی با اشاره به پروژه‌های بسیار خوبی که در حوزه راهداری و نیز بخش صنعتی در شهرستان فومن امروز بهره برداری شد، افزود: در شهرستان فومن حدود سه هزار و ۱۷۰ میلیون ریال پروژه در بخش‌های مختلف مورد بهره برداری قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به روکش آسفالت، تعویض سیم‌های مسی فرسوده با کابل های خودنگهدار برق، راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: همچنین از سه دهنه پل در حال احداث شهرستان فومن، یک پل‌ افتتاح شد و ۲ مورد دیگر نیز به زودی بهره‌برداری می شود. در بخش مسکن محرومان و نهضت ملی مسکن هم اقدامات بسیار خوبی در این شهرستان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در بخش کشاورزی نیز شهرستان فومن نسبت به قبل از انقلاب رشد بسیار خوبی داشته و تولیدات کشاورزی این شهرستان از حدود یک میلیون تن به ۳.۵ میلیون تن افزایش یافته است.

در ادامه سفر یک روزه استاندار به شهرستان فومن یک واحد صنعتی تولید کننده پنل های دیواری با عایق پلی یورتان با ظرفیت تولید سالانه ۵۳ هزار متر و سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال در زمینی به وسعت ۱۷ هزار متر مربع احداث شده بهره برداری شد.

استاندار گیلان بهنگام بهره برداری از این واحد صنعتی هم گفت: امکان اینکه برخی از واحدهای تولیدی نیمه تمام به چرخه فعالیت برسند به دلیل مشکلات عدیده دشوار بود اما در راستای رفع موانع تلاش شد و هم اینک کارگران مشغول به کار هستند.

وی عنوان کرد: این در حالی است که برخی از این صنایع و تولیدات آنان در کشور منحصر بفرد است.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna