جمعه 14 اردیبهشت 1403

سرویس اجتماعی موج برنا- سیدجلیل میرعظیمی عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری را برنامه نخستین روز دهه مبارک فجر عنوان کرد و افزود: علاقمندان برای عضویت می‌توانند در این روز به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گیلان مراجعه کنند.

وی با اشاره به برنامه پویش هر کلاس یک کتابخانه شامل اهدای کتاب و فعالیت فرهنگی به عنوان دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان اضافه کرد: این طرح با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان در واحدهای آموزشی مناطق روستایی و کم‌برخوردار شهری اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اضافه کرد: مانوس‌ کردن هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با یار مهربان، نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، افزایش گسترده مخاطبان و حرکت در مسیر تحقق عدالت فرهنگی و آموزشی از اهداف اجرای طرح پویش هر کلاس یک کتابخانه است.

وی در ادامه با تشریح سایر فعالیت‌های مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری گیلان در گرامیداشت دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: در این ایام برنامه‌ ویژه‌ای با عنوان بر بال لبخند با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و شاد برای کودکان حاضر در مراکز نگهداری شبانه‌روزی تدارک شده‌است.

میرعظیمی اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی در مسیر نور، فراخوان استانی مسابقه نقاشی نقش و رنگ پیروزی، سلامی دوباره شامل دیدار با فرهیخته گیلانی مرادیان گروسی از مشاهیر ادبی، برگزاری برنامه علمی روز فناوری فضایی، نمایشگاه رباتیک طلوع فجر، روایت انقلاب و امید با مسابقه قصه‌گویی از قصه‌های انقلاب به صورت همزمان در مراکز از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری گیلان در گرامیداشت دهه مبارک فجر است.

وی نیلوفرانه‌های تالاب ویژه برنامه حفاظت از تالاب‌ها را از دیگر برنامه‌های کانون استان در این ایام عنوان کرد و افزود: این برنامه در قالب جشن مشترک محیط زیست، سپید ماکیان و کانون پرورش فکری استان در ایام‌الله دهه‌فجر برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌های دیگری اعم از برپایی نمایشگاه استانی دست سازه‌های مربیان هنری، جشن استانی پیروزی انقلاب اسلامی، تقدیر از برگزیدگان مسابقه‌های ملی و بین‌المللی و تجلیل از نویسندگان کودک، افتتاح رسمی دبیرخانه کمیته کودک و نوجوان کنگره هشت هزار شهید گیلان تدارک دیده شده است.

فردا ۱۲ بهمن، نخستین روز از دهه مبارک فجر است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna