شنبه 15 اردیبهشت 1403

سرویس سلامت موج برنا، دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون استان در دیدار با امیررضا پوررمضانعلی استادبزرگ فدراسیون جهانی شطرنج و مهاجری نماینده سمن ها در شورای توسعه و حمایت استانداری گیلان ورزشکاران و جوانان را قشر سالم و پرشور دانست و گفت:جوانان و ورزشکاران نقش تأثیرگذاری در سلامت جامعه عهده‌دار هستند ویقینا حضور آنان در امر خداپسندانه اهدای خون و فرآورده های خونی،پلاکت فرزیس و سلول های بنیادی اثبات می‌کند که جوانان و ورزشکاران علاوه بر تضمین سلامتی خود وجامعه از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نیستند.

امیررضا پوررمضانعلی استاد بزرگ فدراسیون جهانی شطرنج از تمامی قهرمانان،پهلوانان و ورزشکاران که الگوی جامعه هستند و با حضور در تمامی میادین پیام آور جوانمردی،صلح و دوستی،شادی و سلامتی،گذشت و فداکاری و کمک به همنوع می باشند دعوت کرد تا انتقال خون رابرای تامین خون مورد نیاز بیماران وبخشیدن زندگی یاری رسانند.

امیررضا پوررمضانعلی عناوین استاد بزرگ فدراسیون جهانی شطرنج، مربی ارشد فدراسیون جهانی شطرنج، مدرس‌ مربیان فدراسیون جهانی شطرنج،قهرمان مسابقات غرب آسیا،مربی سابق تیم ملی بزرگسالان اقایان ایران،مربی اسبق تیم ملی بزرگسالان بانوان ایران و تنها گیلانی که موفق به حضور درجام جهانی شطرنج شده را نیز درپرونده ورزشی خود به ثبت رسانده است.

با حمایت از اهدای خون مهره زندگی تان را بچینید [♟] [⬇️] [♟]

gilanbto@

gilan.ibto.ir

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna