شنبه 15 اردیبهشت 1403

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و هیات همراه در رشت به دستاورد‌های چشمگیر و رو به پیشرفت کشور در حوزه‌ی نظامی و قیاس این دستاورد‌ها به شرایط محدود دوران دفاع مقدساشاره و تصریح کرد: عزت و اقتدار این سرزمین مرهون دستاورد‌های ارزشمند جوانان خلاق و متعهد فعال در واحد‌ها و مراکز مختلف وزارت دفاع و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح است که قدرت بازدارندگی مجموع نیرو‌های مسلح را به بالاترین سطوح ارتقاء داده و خواب را از چشمان دشمنان یاوه گو و زیاده خواه این سرزمین ربوده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه افتخارات ارزشمند حاصل شده در حوزه‌ی دفاعی ، مرهون روحیه‌ی ایمان ، معنویت و اخلاص مجموعه‌ی نیرو‌های فعال در حوزه‌ی نظامی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح است، اضافه کرد: همین روحیه بود که در بستر تاسی از آموزه‌های اصیل اسلامی، حماسه‌های بی بدیلی را در طول ۸ سال مقاومت ملی مردم ایران مقابل تهاجمات حزب بعث و حامیان او رقم زد.

[اقتدار ایران اسلامی مرهون دستاورد‌های جوانان متعهد و متخصص وزارت دفاع] امام جمعه‌ی رشت اقتدار و استغنای مجموع نیرو‌های مسلح کشور را قابل قیاس با ۳۰ سال گذشته ندانست و افزود: امروز قدرت ایمان و معنویت نیرو‌ها با مجموع نیاز‌های رزم و تجهیزات بازدارنده در ۳ حوزه‌ی زمین ، دریا و هوا همراه شده و احتمال دست اندازی دشمنان به این آب و خاک را به حداقل ممکن کاهش داده است.

وی در ادامه بر لزوم قدردانی از رشادت‌ها و جانبازی‌های ایثارگران این مرز و بوم بویژه خانواده‌های معزز شهدا تاکید کرد و افزود: رسیدگی به نیاز‌ها و مشکلات نیرو‌ها و تربیت جوانان سربازی که در دورانی معین ، مامور انجام تکلیف در یگان‌های مختلف نظامی هستند، باید در اولویت دست اندرکاران یگان‌های مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور ، رییس سازمان عقیدتی سیاسی در وزارت دفاع و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح کشور هم با تشریح رویکرد‌ها و برنامه‌های محوری این وزارتخانه در حوزه‌ی توان افزایی نیرو‌های مسلح و پاسخگویی به اقتضائات و نیاز‌های کشور در حوزه‌ی آفندی و پدافندی گفت : تلاش مجدانه برای تحقق عینی منویات فرمانده کل قوا در حوزه‌ی اقتدار ملی ، از اولویت‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح است و به فضل الهی این رویه ، نه تنها قدرت بازدارندگی را در کشور افزایش داده، بلکه زمینه‌ی الگو پذیری را در سراسر جبهه‌ی مقاومت از جمله ملت مظلوم و مقاوم فلسطین مهیا ساخته است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna