شنبه 15 اردیبهشت 1403

سرویس سلامت موج برنا- تمبر یادبود نخستین جشنواره اهدای خون، هنر زندگی همزمان با روز جهانی پست و روزجهانی کودک با حضور دکتر گیتی ایزدی پور مدیر پزشکی اداره کل انتقال خون ، محمدحسین هوشنگی مدیرکل اداره پست، مدیرعامل و اعضا هیئت رئیسه موسسه گیل یاران اهدای خون ، سایر مسئولین ، حامیان و خیرین رونمایی شد و چهار اثر منتخب و موضوعی از جشنواره توسط هنرمند سبک آبستره استاد همایون کاوه در راستای فرهنگ سازی اهدای خون وهنر زندگی با گستره تفکر جهانی شدن فرهنگ اهدای خون و البته با تاسی و بهره گیری از نماد عشق و صلح در رنگ های نقاشی آبستره به سازمان جهانی بهداشت و همچنین اداره کل انتقال خون، موسسه گیل یاران اهدای خون و موزه اداره کل پست در استان گیلان اهدا شد.

دکتر گیتی ایزدی پور مدیر پزشکی اداره کل انتقال خون گیلان در مصاحبه با خبرنگار موج برنا ضمن تقدیر و تشکر از هنرمند گرانقدر که نخستین نمایشگاه اهدای خون، هنر زندگی را برگزار و نقاشی خود را اهدا کرد، گفت: این کار ماندگار همزمان با گرامی داشت هفته پست و روز جهانی کودک انجام شد و معتقدیم که فرهنگ سازی از سنین پایه و کودکی امری مهم و ضروری است و تاثیر گذاری بهتری دارد و خوشبختانه شاهد ارائه آثار هنرمندان کودک و نوجوان در حوزه نقاشی، خاطره نویسی در حوزه اهدای خون بودیم.

حمیدرضا رحیم زاده مدیرعامل موسسه گیل یاران حامیان اهدای خون و پلاکت هدف از برگزاری جشنواره اهدای خون، هنر زندگی را ترویج این فرهنگ حیات بخش از طریق هنر هنرمندان در جامعه بیان کرد و گفت: از بدو نجات انسان با اهدای خون شاهد حضور تمام اقشار مختلف جامعه در این امر خیر و انساندوستانه بوده و هستیم، از جمله جامعه هنرمندان و ورزشکاران و این بار هنرمندانی از حوزه های مختلف هنری در جشنواره اهدای خون هنر زندگی آثار خود را با موضوع اهدای خون ارائه کردند تا با هنر خود زندگی بخشیدن را مشق کنند.

مدیرعامل موسسه گیل یاران حامیان اهدای خون و پلاکت ضمن تشکر و قدردانی از حمایت دکتر همایون کاوه هنرمند ارزنده گیلانی و مدیر گالری هنر قصربازی برگزاری این جشنواره را در فرهنگسازی اهدای خون بسیار تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه قصربازی رشت برای مردم نوعدوست که در مدت جشنواره به این مجموعه تشریف آورند ورودی رایگان و شارژ هدیه 30 درصد در نظر گرفت تا طی بازدید از نمایشگاه از محیط شاد و ورزشی بهره مند گردند.

گفتنی است موسسه گیل یاران اهدای خون و پلاکت نخستین جشنواره اهدای خون، هنر زندگی را به میزبانی و با همکاری دکتر همایون کاوه از هنرمندان ارزنده و مدیر گالری هنر قصربازی، اداره کل انتقال خون استان، جمعیت هلال احمر استان ،انجمن شعر و ادبیات شهرستان رشت، گالری دیانا و موسسه هنرگستران گیل در زمینه هنرهای تجسمی به صورت نمایشگاه نقاشی در تمامی سبک ها، خوشنویسی، مجسمه سازی، صنایع دستی، شب شعر، تئاتر، استندآپ کمدی، نقاشی و داستانک رده سنی کودک ،نوجوان و جوانان از تاریخ 21 خرداد لغایت 2 تیر از ساعت 17 در گالری مجموعه قصربازی رشت برگزار کرد.

خبرنگار : رحیم زاده







 

 



 





 






 



 






 

 

 

 



Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna