جمعه 14 اردیبهشت 1403

به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ، دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون گیلان ضمن تبریک روز خبرنگار و  تشکر و قدردانی از همکاری های مجموعه صدا وسیما در انعکاس اخبار و پیامهای انتقال خون جهت ترویج فرهنگ  اهدای خون گفت : همکاری و تعامل هرچه بیشتر صدا و سیمای استان با اداره کل انتقال خون باعث می شود که این سازمان گامهای مهمی در رسیدن به اهداف خود بردارد.

وی افزود : با توجه به تعداد بیماران تالاسمی در استان تامین خون و فرآورده های خونی و ایجاد روحیه شور و نشاط به بیماران نیازمند و خانواده های آنان و توسعه ارائه خدمات به مراکز درمانی به همت و تلاش همه نیک اندیشان به خصوص همکاری بیشتر صدا و سیما به عنوان رسانه ملی و تاثیر گذار در عرصه اطلاع رسانی نیاز می باشد.

در ادامه این دیدار رضاپور معاونت اطلاعات اخبار صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن تشکر از خدمات عام المنفعه و خداپسندانه انتقال خون به بیماران بیان کرد : در زمینه ارتقای فرهنگ اهدای خون و پوشش اخبار انتقال خون استان بیش از پیش همکاری لازم بعمل خواهد آمد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna