شنبه 15 اردیبهشت 1403

سرویس فرهنگی موج برنا - ایرانیان در عرصه فرهنگ و هنر بی مثال هستتد و گیلانیان در فرهنگ زبان زد و البته شاهد این ماجرا درصد پایین بیسوادی در گیلان است . هرچند در عصر حاضر مصداق سواد تنها به نوشتن و خواندن ختم نمی شود ، اما شواهد حاکی از علاقمندی گیلان به جمیع هنرها و سواد فرهنگی است .

این روزها قصربازی رشت در حال تجربه سرفصلی نو در عرصه فرهنگ و هنر ، گردشگری و سرگرمی است . از برگزاری اولین ورکشاپ تخصصی هنرمندان برای کارآفرینی خلاق تا ننایشگاههای متعدد هنرهای تجسمی که هدف دو سویه را دنبال می کند . از یک سو حمایت از هنرمندان برای گام اول کارآفرینی و بازاری نو و از سوی دیگر تماس رو در رو با مخاطب .
چهارمین نمایشگاه هنرهای تجسمی قصربازی در حال برگزاری است و در کنار برگزاری این نمایشگاه ، نمایشگاه کتاب با شرایط خاص تخفیفی برای علاقمندان در حال برگزاری است .
نظری مسئول گروه هنری دیانا ضمن تمجید از همکاری صمیمانه مدیریت  مجموعه قصربازی به تمدید نمایشگاه اشاره کرد و افزود : چهارمین هفته این نمایشگاه با توجه به استقبال مردمی ادامه یافت و این توجه موجب شد تا آثار بیشتری به نمایش برسد و نقطه عطفی برای تعامل بیشتر هنرمندان و هنردوستان بوده است .
وی به حضور 40 هنرمند در مرحله سوم اشاره کرد و گفت : در این هفته هم  90  اثر از 5 استان و 40 هنرمند با ارائه آثار خود حضور یافتند و خوشبختانه حضور هنرمندان صاحب آثار را هم در کنارمان داشته ایم .
نمایشگاه کتاب قصربازی همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

 


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna