شنبه 15 اردیبهشت 1403

سرویس فرهنگی موج برنا - دکتر مصطفی جمالی در این همایش ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به کارگزاران و متخصصان حاضر در جلسه گفت: روابط عمومی چنانکه باید دیده شود و مورد توجه قرار گیرد دیده نشده است و این اداره چشم و چراغ یک سازمان است و کارگزاران آن باید سیاست شناس و آشنا به معادلات سیاسی، سخنور و تعامل گر و به صورت تمام وقت و آنلاین آماده اطلاع رسانی باشند.
دکتر جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، سلامت نفس و پاکدستی و اخلاق مداری را از دیگر خصوصیات یک روابط عمومی دانست و گفت: روابط عمومی نماینده و منعکس کننده اخلاق سازمانی خود است. وی اذعان داشت که کارکنان روابط عمومی در این سازمان پر تلاش و فعال هستند اما چنانکه انتظار می رفته است فعالیت هایشان دیده نشده است و ابراز امیدواری کرد از ۲۴ خرداد روز جهانی انتقال خون تا ۹ مرداد روز ملی سازمان، زحمات این بخش بیش از پیش عرضه شود.
وی از حمایت تمام و کمال خود از روابط عمومی خبر داد و گفت: روابط عمومی جایی است که کوچکترین اشتباهی به سرعت دیده می شود و لازم است کارگزاران روابط عمومی هشیار و دقیق باشند.

حسن پور رضا مدیر روابط عمومی سازمان نیز در این برنامه ابراز امیدواری کرد تا بتواند به یاری کارکنان و متخصصان روابط عمومی سازمان این بخش را چنانکه شایسته و بایسته سازمان انتقال خون و معاونت اجتماعی است ارتقا بخشد.
وی مدیران روابط عمومی استانها را مشاوران استراتژیک و در کنار مدیر کل دانست و گفت: افرادی که در چنین جایگاهی قرار می‌گیرند میبایست که اطلاعات همه جانبه و وسیع داشته باشند و وسعت دانش ایشان از عمق دانش این مدیران اهمیت بیشتری دارد.
وی با مروری بر برنامه های روابط عمومی سازمان گفت: به زودی نقشه راه روابط عمومی استانها تهیه و تدوین می شود و این کتاب همچون یک دستور العمل به کمک کارشناسان روابط عمومی خواهد آمد تا بتوانند به بهترین نحوی فعالیت های خود را نظام بخشند.
وی منطقه بندی روابط عمومی های کشور را از دیگر برنامه های پیش رو ذکر کرد و گفت با این کار ضمن تمرکز زدایی بومی گرایی بیشتری در برنامه های فرهنگی روابط عمومی اعمال خواهد شد.
دکتر فردین بلوچی معاون اجتماعی سازمان انتقال خون نیز اطلاع رسانی و فضای ارتباطی را گام اول شناخت و آوازه سازمان دانست و گفت: این فضای ارتباطی در سازمان باید بهبود یابد.
دکتر بلوچی تأکید کرد: این دوره های آموزشی و هم اندیشی فرصت مناسبی است برای یادگیر و تبادل تجربیات و انتقال دانسته ها به یکدیگر.
در ادامه دکتر سلطانی فر مباحثی در خصوص روابط عمومی در بحران و ضروریات و باید ها و نباید های این مبحث عنوان کرد. کمیته های بحران، اتاق رسانه ای بحران، عکس و فیلم آینده سپهر ارتباطی، فعالیت مضاعف در شبکه های اجتماعی، سرعت، صداقت و استمرار در خبر و آمادگی همیشگی برای بحران از جمله مباحثی بود که این استاد فرهیخته آموزش داد. این جلسه با تقدیر از مدیران روابط عمومی ادارات کل استانی به پایان رسید.

روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گیلان در این نشست حضور بهمرسانده و تقدیر شد.

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna