شنبه 15 اردیبهشت 1403

سرویس فرهنگ و هنر موج برنا- سارا نظری هنرمند و مدرس نقاشی ضمن تمجید از حامیان برگزاری نمایشگاه و هنرمندان ، به استقبال کم نظیر هنردوستان اشاره کرد و افزود : غریب به سه دهه است که مشغول به این حرفه هستم و طی سالهای اخیر که حرفه ای در این موضوع ورود کرده ام معتقدم برای خلق چنین اتفاقی یعنی تعامل هنرمند و هنردوست ، حمایت لازمه اصلی است و خوشبختانه با وجود حمایتهای آقای دکتر کاوه چه به عنوان رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی استان و چه به عنوان مدیریت مجموعه قصربازی رشت این نمایشگاه برگزار شد و خوشبختانه در هفته دوم هم با طیف جدید هنرمندان برگزار می شود .

در ادامه وی خاطرنشان کرد : ۳۷ هنرمند در این نمایشگاه با لطف هنرمندان ارزنده ای از استانهای بوشهر ، کردستان ، تهران و گیلان آثار خود را به نمایش گذاشتند .

اساتید حاضر در این نمایشگاه ، خانمها و آقایان : زینب اصلی ، مونا باقری ، زهره بابازادگان ، شادی جیرسرایی ، ژانت جمشیدی ، آنیتا نظامیوند چگینی ، آزاده حمیدی ،فروغ ده پور ،نیکی رضایی ،بهزاد رمضانی ،محمد زربافی ،آرزو سعادتمند ،بهنام صعفوری ،داوود صعفوری ، متین طوافی ، معصومه عابدینی ، علی فرهادی ، وحید قنبرپور ،آیناز قلی پور ،همایون کاوه ،سروه کاویان ،دنیا کوهی ، فریبا گورابجیری ، نیکی محمدی ، سالومه محرر ، محمدرضا منزه ، نوشین محمدی ، امیرعلی نقوی ، مهسا غلامی ، مهراب نجفی، زهرا نصیرزاده ، غفار نصیرزاده ، سارا نظری ، مریم نظری ، شقایق یزدانی ، آیدا غفاری ، پروین رمضانی و زهرا خاوری

سارانظری به نوع نگاه برگزارکنندگان به موضوع کارآفرینی هم اشاره کرد و گفت : در این نمایشگاه برخی از آثار به فروش می رسد و تفکر کارآفرینی هم لحاظ شده تا یک عرضه مستقیم و بی واسطه صورت بگیرد ، البته نگاه خیرخواهانه هم مدنظر بوده و بعضی اساتید با ارائه هنر خود در طراحی و خوشنویسی ، تجربه حضور متفاوتی را برای علاقمندان به هنر خلق نمودند .

وی در پایان از همه علاقمندان دعوت کرد تا با حضور در این رویداد برجسته در گیلان از بخشهای جنبی نمایشگاه بهره مند شوند .

 



Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna