شنبه 15 اردیبهشت 1403

سرویس اجتماعی موج برنا - دکتر همایون کاوه مدیر مجموعه گردشگری ، ورزشی و تفریحی قصر بازی رشت به اهمیت نگاه ویژه به نگرش مدیریت سبز در جنبه های مختلف تاکید کرد و  افزود : در مجموعه گردشگری و تفریحی قصر بازی تفکر بر اصول مختلف عدالت اجتماعی ، تفریج و فرهنگ در کنار اقتصاد است که مجموعه این تفکر اقتصاد نوین را شکل می بخشد.

وی اولین اصل رعایت شده در مجموعه را مدیریت مکاتبات دیجتال و اجتناب از کاغذ بازی برشمرد و گفت : اولین اصل مدیریت دیجتال ، اجتناب از استفاده کاغذ است که جنبه های مختلف را در بر می گیرد ، از صرفه جویی در مصرف کاغذ تا جنبه اجتماعی که نهایتا منجر به استفاده کمتر از درخت و تولید کاغذ است .

مدیر مجموعه گردشگری ، ورزشی و تفریحی قصر بازی رشت به نهادینه شدن تفکیک زباله در این مجموعه اشاره کرد و اظهار داشت : در ابتدا از خود همکاران در مجموعه آغاز شد ، از ناظران دستگاهها تا همکاران در مراکز خدمات رسان از جمله حوزه خدمات رسان فروش اغذیه و نوشیدنی که رفته رفته با اختصاص محل جمع آوری زباله مراجعین فهیم و با فرهنگ همیشگی ما همراهی و همکاری لازم را داشته اند و با این وسعت همکاری هیچ زباله ای به شهرداری تحویل نمی شود و ضایعات قابل فروش بعد از فروش به عنوان پاداش همکاری به پرسنل تقدیم می شود .

دکتر همایون کاوه توجه به فضای سبز و حفظ آن با کمترین هزینه را یکی دیگر از اولویت های مجموعه دانست و افزود : در مبحث نگهداری از فضای سبز هم تلاش شده تا با جمع آوری آب باران و البته تصفیه مکانیزه فاضلاب شرایط مناسبی را برای نگهداری از فضای سبز بدون استفاده از منابع زیر زمینی داشته باشیم .

وی در پایان به اهمیت نگاه ویژه مدیریت سبز در جنبه های مختلف اشاره کرد و خاطرنشان شد : مجموعه  قصربازی با تفکر کمک به اقتصاد ، نه تنها اقتصاد خود مجموعه بلکه شهر ، استان و کشور این مهم را در دستور کار دارد ، طرحی که به راحتی از این آزمون سربلند بود و با توجه به روایت بسیاری از مراجعین که شاهد این اتفاق هستند در مجموعه زندگی و کاری خود انجام می دهند و با عنایت به تفکر اجتماعی موضوع حاضر به ارائه مشاوره و همکاری با مجموعه ها هستیم .

مجموعه گردشگری ، ورزشی و تفریحی قصر بازی رشت اولین مجموعه تفریحی سرپوشیده شمال کشور محسوب می شود و طیف وسیعی از انواع بازی های هیجانی، کامپیوتری، تفریحات و سرگرمی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. در این مجموعه شما هم به انواع بازی های کامپیوتری مانند فایربال، پنالتی گل، چکش قدرت و ... دسترسی خواهید داشت، هم می توانید از بازی های داخل سالنی مانند ایرهاکی، فوتبال دستی، ماشین کوبنده، دارت و ... لذت ببرید. همچنین مجموعه قصر بازی رشت امکان بازی با تفریحاتی مانند بیلیارد، اسنوکر، بولینگ و ... را به شما می دهد. علاوه بر این موارد، وجود یک رستوران با تراس، یک کافی شاپ، یک چایخانه سنتی، یک آمفی تئاتر با امکان برگزاری نمایشگاه ها ، نمایش های مختلف خانوادگی، جشن های تولد و مراسم فرهنگی و هنری و یک پارکینگ با ظرفیت 300 خودرو در مجموعه، خیال شما را از یک بازدید و گردش چند ساعته شاد و خانوادگی با امکانات کامل راحت می کند.

 




 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna