شنبه 15 اردیبهشت 1403

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر موج برنا - رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی،صنایع ، معادن و کشاورزی گیلان به حمایت همیشگی هنرمندان و علاقمندان به هنر به امور خیریه تاکید کرد و گفت : در این نمایشگاه هم با نگاه به امور خیریه درصدی از فروش به یک موسسه خیریه تعلق می گیرد که جدا از بخش مالی اهمیت شاکله کاری موسسات خیریه مورد توجه و بررسی هنرمندان و علاقمندان به هنر بوده است .

دکتر همایون کاوه به استقبال هنرمندان از حضور در این نمایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد : تفکر گروه برگزاری و خصوصا مجموعه قصربازی و اعتماد هنرمندان موجب شده تا در هر دوره شاهد حضور هنرمندان بیشتری باشیم و در هفته اول این نمایشگاه ۳۷ سلام هنرمند و در هفته دوم حدود ۴۰ هنرمند از  ۵ استان حضور دارند .

مدیریت مجموعه قصربازی رشت به حضور سبکهای مختلف نقاشی اشاره کرد و گفت : هنر یک فرآیند ذاتی است و در همه انسانها وجود دارد اما پرورش آن بسیار اهمیت دارد ، از این رو با احترام به همه هنرمندان و علاقمندان به هنر از رئال تا مدرن در این نمایشگاه حضور دارند .

رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی،صنایع ، معادن و کشاورزی استان  به اهمیت نگاه کارآفرینی خلاق در نمایشگاهها اشاره کرد و افزود : معتقدیم تامل بین هنرمندان و علاقمندان به هنر می تواند موجب توسعه تفکر و نگاه هنرمندان باشد و در عین حال با فروش بی واسطه نوعی حمایت بی چون چرا از هنرمند باشد و علاقمندان به هنر هم یک قیمت واقعی بپردازند .

دکتر همایون کاوه در پایان ضمن دعوت به بازدید از این نمایشگاه افزود : با توجه به اتفاقات خاص برای همه گروههای سنی در این نمایشگاه ، منتظر حضور سبز شما علاقمندان به هنر هستیم .

دکتر همایون کاوه یکی از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه می باشد و سه اثر در نمایشگاه ارائه داده است .

نمایشگاه در حال حاضر در حال برگزاریست و تا روز پنجشنبه ۲۱  اردیبهشت از ساعت ۱۷ الی ۲۳ برای بازدید علاقمندان در سالن آمفی تئاتر مجموعه قصر بازی رشت دایر می باشد.

 

 

 



Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna