شنبه 15 اردیبهشت 1403

به گزارش خبرنگار موج برنا : مدیر دفتر برنامه ریزی ، جذب و نگهداری اهداکنندگان اداره کل انتقال خون گیلان با بیان اینکه اهدای خون همیشگی است و با اهدای این مایه حیات بخش، بیماران تولدی دیگر را تجربه می کنند گفت: اتوبوس سیار خونگیری با برنامه ریزی مدون و مستمر در ادارات و مناطقی که به مراکز انتقال خون سهولت دسترسی ندارند حضور می یابد و در منطقه آزاد انزلی نیز به طور مستمر حضور یافته و در هر دوره با استقبال پراشتیاق کارکنان و مراجعه کنندگان مواجه می شود.

دکتر گیتی ایزدی پور افزود : با توجه به اینکه منطقه آزاد انزلی با حضور شرکت ها ، ادارات و مراجعه کنندگان از مناطق پرجمعیت محسوب می گردد از سایر کارکنان و مراکز تابعه منطقه آزاد انزلی با اطلاع از تاریخ حضور اتوبوس سیار از طریق وب سایت اداره کل انتقال خون استان و منطقه آزاد انزلی دعوت می نمائیم تا به جمع اهداکنندگان و پویش زمستانی چتر سرخ زندگی بپیوندند و دلهای بیماران نیازمند به خون خصوصا مبتلایان به تالاسمی را گرمابخش باشند.

شایان ذکر است اکثر کارکنان منطقه آزاد انزلی جزو اهدا کنندگان مستمر خون هستند .
 
گزارشگر : حمیدرضا رحیم زاده
 




Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna