شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی موج برنا- مدیردفتر برنامه ریزی، جذب و نگهداری اهداکنندگان اداره کل انتقال خون گیلان با بیان اینکه اهدای خون یک مسئولیت اجتماعی است و تمامی مردم در قبال جامعه و همنوعان مسئولیت دارند گفت : بانک سپه که نخستین و قدیمی ترین بانک ایران محسوب می شود و از سویی  در دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت نشان عالی شش ستاره و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی در سال 1401 شده امید است با برنامه ریزی مستمر در امر اهدای خون مشارکت و این امر نیز در جشنواره بعدی جزءی از فعالیتهای ارزنده بانک سپه محسوب شود.

دکتر گیتی ایزدی پور ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت مسئولین و کارکنان بانک ها به ویژه بانک سپه افزود : بی تردید مسئولیت اجتماعی مسئولانه عمل کردن در قبال جامعه است و از آنجائیکه خون تولید نمی شود و جایگزینی ندارد و گروههای زیادی مانند بیماران تالاسمی ، فاویسم ، جراحی ها و... از این مایه حیات بخش برای ادامه زندگی استفاده می کنند و از سویی دیگر نمی توان بیش از 35 روز خون را نگهداری کرد همین ما را بر آن داشت تا جهت تامین خون موردنیاز بیماران از مسئولین تمامی بانک ها دعوت نمائیم تا  ضمن تشویق و ترغیب  کارکنان به اهدای خون در فعالیتهای اجتماعی آن بانک محترم انتقال خون را یاری رسانند.

دکتر گیتی ایزدی پور در راستای ارتباط تنگاتنگ با ادرات ، ارگانها و نهادهای دولتی و خصوصی از طریق رابطین اهدای خون این بار از سید کاظم کیایی مسئول روابط عمومی و مرضیه امانی مددکار اجتماعی بانک سپه گیلان برای فرهنگسازی و ترغیب کارکنان به اهدای خون تقدیر و تشکر کرد.

حمیدرضا رحیم زاده

 

 

 

 

 




 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna