شنبه 15 اردیبهشت 1403

موج برنا - ناخدایکم منصور لَشَنی فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت بهمراه جمعی از کارکنان ، دلاوران و مدافعان مرزهای دریایی کشور ضمن احساس مسئولیت در دفاع از مرزهای دریایی سرزمین با دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون گیلان دیدار و با اهدای خون خود دل ها را به هم پیوند زده و زندگی بخش شدند.

دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون استان گیلان از حضور فرمانده و کارکنان آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت در پاسداری از مرزهای آبی و دریایی تشکر و قدردانی کرد و افزود :  نیروی دریایی از بازوان قدرتمند کشور می باشد و در راستای تامین خون مورد نیاز بیماران همیشه ایام یار و یاور انتقا ل خون بوده و هستند و با توجه به نیاز همیشگی به اهدای خون و تامین فرآورده های خونی ، ورود و حضور بیشتر نیروی دریایی و یگانهای وابسته بویژه در فصل سرما بیش از پیش احساس می شود و امیدواریم از این پس با برنامه ریزی منسجم ترشاهد همکاری و حضور نیروی دریایی و یگانهای وابسته باشیم .

 ناخدایکم منصور لَشَنی فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت گفت: با برنامه ریزی مدون و مستمر کارکنان آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) به مراکز اهدای خون مراجعه و خون خود را برای کمک به بیماران نیازمند اهدا خواهند کرد .

شایان ذکر است : جمعی از کارکنان نیروی دریایی از اهداکنندگان باسابقه و مستمر هستند که با برنامه ریزی منظم با واحد برنامه ریزی ، حفظ و جذب اهداکنندگان انتقال خون گیلان در تامین خون مورد نیاز بیماران یاری می رسانند.

خبرنگار : حمیدرضا رحیم زاده

 







 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna