جمعه 14 اردیبهشت 1403

به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گیلان؛ ناخدایکم منصور لَشَنی فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت ضمن خیرمقدم به امر کمک به همنوع و احساس مسئولیت دریادلان خونبخش  و غیرت و غرور آنها از دفاع از مرزها تا دفاع از دلها اشاره کرده و افزود : در وظیفه خود می دانیم تا علاوه بر دفاع از مرزها در امور خیر و انساندوستانه مشارکت نموده و در بخشیدن زندگی دوباره به همنوع خود سهیم باشیم .

 در ادامه فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت  اعلام کرد با شروع هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا و دلاورمردان دفاع مقدس به همراه پرسنل نیروی دریایی  باقرالعلوم(ع) رشت در جمع اهداکنندگان خون در انتقال خون حضور خواهد یافت.

دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون استان گیلان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه جانبه دلیرمردان نیروی دریایی گفت : ارتش نماد غیرت و غرور است و پرسنل آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت با مشارکت گسترده طی مناسبت های مختلف در امر اهدای خون انتقال خون را در تامین خون مورد نیار بیماران یاری رسانده و می دانیم با حضور و درایت حضرتعالی در فرماندهی نیروی دریایی این مشارکت با برنامه ریزی مدون و منسجم تر صورت خواهد گرفت .

وی افزود : با توجه به اهمیت خون این مایه حیات بخش در نجات جان بیماران نیازمند امید است علاوه بر اهدای خون در راستای فرهنگسازی اهدای خون نیز مشارکتهای گسترده صورت پذیرد تا افراد بیشتر با الگو پذیری از دلاوران خونبخش به این کشتی نجات بپیوندند.

در این دیدار در راستای همکاری های فرهنگی و جذب اهداکننده خون دکتر بابک پاکدل مدیرکل ، مرتضی نیکروز معاون اداری و مالی،امیرشیخ بردسیری معاون فنی و دکتر گیتی ایزدی پور مدیرپزشکی اداره کل انتقال خون گیلان با ناخدایکم منصور لَشَنی فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت حضور بهمرساندند.

 




Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna