شنبه 15 اردیبهشت 1403

 

 

موج برنا - حجت الاسلام ستار علیزاده عنوان کرد: همچنین در ظهر روز اربعین حسینی در ۱۸۰ بقعه متبرکه استان گیلان زیارت اربعین قرائت می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم تعزیه‌خوانی نیز در ۱۵ بقعه متبرکه گیلان برگزار می‌شود، اضافه کرد: اطعام زائران و مسافران نیز در ۵۴ بقعه شاخص استان انجام می‌شود که به صورت بیرون بر و در قالب بسته بندی در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بیان داشت: با توجه به اینکه ویژه برنامه‌های اربعین حسینی هر ساله با حضور پرشور مردم در امام‌زادگان استان برگزار می شود، مردم با رعایت پروتکلهای  بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در این برنامه ها حضور یابند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز از پیاده‌روی و تجمع بزرگ دلدادگان حسینی در این استان خبر داد و افزود: این پیاده‌روی روز شنبه آینده با حضور عاشقان و دلدادگان حسینی از سراسر استان به سمت حرم مطهر آقا سیدجلال الدین اشرفی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید مهدوی اظهار داشت: عاشقان و دلدادگان حسینی ساکن رشت می‌توانند مسافت این شهر تا بارگاه امامزاده قاسم را با خودروی شخصی بپیمایند و باقیمانده مسیر تا حرم مطهر سید جلال‌الدین اشرف را پیاده طی کنند.

شنبه هفته آینده اربعین حسینی است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna