جمعه 14 اردیبهشت 1403

 سردار عبدالرضا آزادی روز یکشنبه در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان افزود: خوشبختانه کنگره اول به حضور سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد و با اهتمام تمامی دست اندرکاران این کنگره به عنوان یک کنگره برتر و نمونه به عنوان الگو برای کشور معرفی شد.

وی یکی از نیازهای اساسی کشور را بزرگداشت شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و گفت: بزرگداشت شهدا برای حیات کشور ضروری است  و شما در وادی قدم گذاشتید که کمتر از شهادت نیست و استمرار حرکت راه شهدا مهم است .

سردار آزادی با اشاره به ضرورت خلق الگوی جدید برای کشور توسط گیلان در برگزاری دومین کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان اظهار داشت: گیلان سرزمین مهد ادب و هنر است که باید از حداکثر ظرفیت های آن در جهت تبیین مواردی همچون انگیزش و سبک زندگی شهدا ، ایثالرگران و رزمندگان استفاده کرد.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج  درموضوع تولیدات هنری فاخر و ماندگار در کنار شما هستیم، تاکید کرد: باید آثار هنری فاخر خوب در شان شهدای خوب مان خلق کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوره جدید بعد از تصویب سند اعتلای دستگاههای راهبردی بسیج توسط مقام معظم رهبری قرار است سالانه ۱۰ کنگره برگزار شود ، گفت: باید برگزاری این کنگره ها ادامه داشته باشد که این امر نیاز به سازو کار و دبیرخانه ثابت دارد بنابراین باید یک دبیرخانه دائمی در استان و شهرستان ها ایجاد شود .

سردار آزادی؛ سازو کار کنگره را مردمی خواند و گفت: این کنگره منحصر به سپاه و بسیج نیست و باید همه اقشار حضور یابند و  برگزاری کنگره در قالب این سازو کار برنامه ریزی و اجرا شود 

وی با بیان اینکه خاطرات شفاهی گیلان در جنگ و اطلس استان در حال تدوین است، افزود: انگیزه شهدا ایمان و دین بود و باید بر همین اساس باید شخصیت شهدا  و سبک زندگی انان تبیین شود.

خبرنگار موج برنا : حمیدرضا رحیم زاده

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna