شنبه 15 اردیبهشت 1403

خبرنگار موج برنا - دانش آموزان دبستان غیردولتی دخترانه  فیاضی بهمراه اولیا و مربیان خود در انتقال‌ خون گیلان حضور بهمرساندند و با اجرای شعر ، دکلمه و برگزاری نمایشگاه نقاشی و کاردستی روز ملی سازمان انتقال خون را گرامی داشتند و اولیا خود را برای اهدای خون همراهی کردند.

دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون گیلان در گفتگوی صمیمانه با همیاران اهدای خون ضمن قدردانی از مدیر، مربیان و اولیا دانش آموزان دبستان فیاضی گفت: دانش آموزان دبستانی همیاران انتقال خون هستند و در این دوران با اهدای خون آشنا می شوند تا در آینده به جمع اهداکنندگان خون و مروجان این مایه حیات بخش برای کمک به همنوعانشان بپیوندند.

وی مربیان و اولیا را تاثیرگذارترین قشر در آشنایی دانش آموزان با اهدای خون دانست و خاطرنشان شد : آشنایی با مسائل اجتماعی همچون کمک به همنوع و اهدای خون از دوران کودکی و نوجوانی توسط مربیان و اولیا صورت می گیرد و رشد و شکوفایی و شخصیت آنان در این دوران شکل می گیرد.

در ادامه دکتر گیتی ایزدی پور مدیرپزشکی انتقال خون در دیداری صمیمانه با ارائه تصاویر و انیمیشن و پاسخ به سوالات ،  دانش آموزان را با اهدای خون آشنا ساخت و آنان را همیار و آینده سازان انتقال خون دانست.

شایان ذکر است نقاشی و کاردستی دانش آموزان در انتقال‌ خون با همراهی اولیاء،مربیان،  مسئولین انتقال خون و اهداکنندگان خون به نمایش گذاشته و سپس به مجموعه یادگاری های انتقال خون گیلان اهدا شد .

گفتنی است در این دیدار صمیمانه لوح همیار اهدای خون به دانش آموزان اهدا شد و در ادامه دانش آموزان و همیاران اولیاء خود را برای اهدای خون همیاری کردند.

خبرنگار : سمیه عظیمی


















Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna