شنبه 15 اردیبهشت 1403

دکتر جمالی مدیرعامل و دکتر بلوچی معاونت اجتماعی سازمان انتقال خون ایران طی سفر دو روزه روز شنبه و یکشنبه 25 و 26 تیرماه به همراه دکتر پاکدل مدیرکل انتقال خون استان و مسئولین ضمن بازدید از مراکز اهدای خون و دو پروژه ساختمان انتقال خون مسکن مهر رشت و انزلی روند تسریع ادامه پروژه ها را از مسئولین استانی پیگیر شدند.

دکتر مصطفی جمالی مدیر عامل سازمان انتقال خون به رویکرد سازمان انتقال خون سراسر کشور جهت تامین خون اشاره کرد و افزود : در حال حاضر شرایط اهدا و تامین خون از ثبات خوبی برخوردار است اما نباید به این راضی بود و باید برای بسیاری از مولفه ها تلاش نمائیم .

در این سفر دو روزه دکتر مصطفی جمالی مدیرعامل و دکتر بلوچی معاونت اجتماعی سازمان انتقال خون کشور با بهمراه دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون استان ضمن دیدار با دکتر شراره کاووسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان روند اجرایی پروژه ساختمان انتقال خون در مسکن مهر رشت و امور انتقال خون را پیگیر شدند و در ادامه بازدیدها از پروژه ساختمان انتقال خون شهرستان انزلی نیز بازدید به عمل آورد و از مسئولین استان و شهرستان انزلی پیگیری شد تا در آینده ای نزدیک شاهد تکمیل این دو پروژه مهم استان گیلان برای رفاه اهداکنندگان گرامی و سهولت در تامین خون مورد نیاز بیماران باشیم .

لازم به ذکر است : مدیرعامل سازمان به همراه مسئولین کشوری و استانی از مراکز انتقال خون رشت ، انزلی، لاهیجان ، لنگرود ، رودسر و اتوبوس جدید و مجهز خونگیری نیز بازدید کردند.
گزارشگر:حمیدرضا رحیم زاده
 

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna