جمعه 14 اردیبهشت 1403
به گزارش حمیدرضا رحیم زاده - در این مراسم که با اهتزاز  پرچم سازمان انتقال خون و راه آهن شمال ۲ در قطار فدک صورت گرفت ، ابتدا با گرامی داشت روز و هفته اهداکنندگان خون ، سوت قطار در ایستگاه طنین انداز شد و مدیران کل ادارات راه آهن شمال ۲ و انتقال خون استان گیلان با حضور معاونین ،شوقی سرپرست اداره کل امور عمرانی استانداری گیلان و موسسه گیل یاران پلاکت و خون مسافتی را به صورت نمادین سفر نموده و با چگونگی مسیر زیبای منطقه ، نحوه خدمات آشنا شدند .
🔹 ولدی مدیرکل راه آهن شمال ۲ در ادامه با بیان این مطلب که این اداره رسما در کنار انتقال خون خواهد بود ، افزود : مجموعه راه آهن شمال ۲ در کنار کار سخت برای توسعه هر چه بیشتر این مجموعه احساس خوبی نسبت به فعالیت مجموعه انتقال خون دارد و کنار فعالیت روزانه از این حس خوب حال خوبی خواهیم داشت و ما را در کنار خود بدانید .
 
🔹غلامحسین ولدی در ادامه گفت : از این پس در راستای فرهنگسازی اهدای خون فعال تر خواهیم بود و همچنین کلیپ های انتقال خون را در تلویزیون های راه آهن پخش خواهیم کرد و مردم را با فرهنگ اهدای خون آشنا خواهیم ساخت.
 
🔸دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون استان گیلان از حمایتهای مجموعه راه آهن ۲ قدردانی کرد و افزود : بسیار خرسندیم که مجموعه ای فاخر را در کنار خود داریم و همین همدلی ها و ایثار است که ما را در رسیدن به هدف والای کمک به همنوع یاری می رساند .
 
🔸وی در ادامه افزود : آنچه از رگ اهدا کنندگان دریافت و به رگ مصرف کنندگان خون می رسد موجب نجات جان سه انسان می شود و در واقع انتقال خون یک کارخانه داروسازی است و ما با همت و حمایت از همه ایثارگران و اهداکنندگان برای تامین خون و فرآورده های خون در تلاش هستیم .
 
در پایان این مراسم از شش اهداکننده برتر و مستمر راه آهن شمال ۲ تقدیر شد .
 
شایان ذکر است مجموعه راه آهن شمال ۲ حدود ۴۵۰ پرسنل و غریب به ۴۰ نفر اهداکننده خون دارد و بصورت میانگین  روزی ١١٠٠ مسافر از ایستگاه راه‌آهن رشت تردد می‌نمایند.
 

 




 




 









 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna