شنبه 15 اردیبهشت 1403
تفاهم نامه همکاری برای کمک به بازگشت بیماران به ریل زندگی با اهدای خون

 

تفاهم‌نامه اداره کل راه‌آهن شمال٢ با اداره کل انتقال خون استان گیلان
با هدف توسعه همکاری و فرهنگ سازی امضا شد .
 
 
 
 
 
سرویس سلامت موج برنا - در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون در جامعه و همچنین معرفی راه‌آهن به مردم شریف استان تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل راه‌آهن شمال٢ ، اداره کل انتقال خون استان گیلان و موسسه مردم نهاد گیل یاران اهدای خون صبح امروز در اداره کل راه آهن امضا شد.
 
🛤 غلامحسین ولدی با بیان اینکه اهدای خون از مصادیق بارز انسان دوستی است اظهار داشت: خوشبختانه این اداره کل از ابتدای امر تعامل بسیار خوبی با سازمان انتقال خون استان گیلان داشته تا بتواند ضمن ترویج روحیه ایثار و بخشندگی در جامعه، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جهت ارتقاء فرهنگ اهدای خون گام بردارد.
 
🛤 ولدی افزود: اداره کل راه‌آهن شمال ٢ آمادگی همکاری جهت استقرار اتوبوس سیار انتقال خون در ایستگاه راه‌آهن رشت در ایام و مناسبت‌های مختلف را دارد و به منظور فرهنگ‌سازی این امر خداپسندانه در پخش تیزر کلیپ‌های اهدای خون برای مسافرین قطارها، ایجاد غرفه تبلیغی و همچنین همکاری جهت اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و …. از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
 
♦️مدیرکل انتقال خون گیلان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی پرسنل راه‌آهن شمال٢ در توسعه راه آهن به عنوان یک وسیله نقلیه عمومی و ارتباطی در استان توریستی و پرتردد گیلان تقدیر و تشکر کرد و افزود : پرسنل پرتلاش راه آهن در کنار فعالیت و وظایف سازمانی خود کمک به همنوع با اهدای خون را فرموش نکرده و سرلوحه زندگی خود قرار داده است و امضاء این تفاهم‌نامه را سرفصلی جدید جهت فرهنگسازی اهدای خون در همکاری های فی مابین دانست.
 
♦️دکتر بابک پاکدل بابیان اینکه امضای تفاهم نامه همکاری زمینه فرهنگسازی گسترده اهدای خون با استفاده از پتانسیل های ارزشمند اداره کل راه آهن و حضور جمع کثیری از مسافرین را فرآهم خواهد آورد تصریح کرد: ایستگاه راه‌آهن رشت فرصت مناسبی برای فرهنگسازی اهدای خون در بین خیل عظیمی از مسافرین و خانواده ها می باشد که خود منجر به جذب اهداکنندگان خون خواهد شد .
 
✍️ در ادامه تفاهم نامه همکاری سه جانبه مابین اداره کل انتقال خون استان گیلان ، اداره کل راه آهن شمال۲ و موسسه مردم نهاد گیل یاران اهدای خون و پلاکت در راستای فرهنگسازی و ترویج اهدای خون این مایه حیات بخش به امضاء رسید.
 
✨در پایان غلامحسین ولدی از تلاش‌های اداره کل انتقال خون استان با اهدای المانی از راه‌آهن قدردانی کرد و یادآور شد: اداره کل راه‌آهن شمال٢ آمادگی خود را برای اجرای این تفاهم نامه اعلام می‌دارد تا شاهد گسترش روزافزون فرهنگ اهدای خون در سطح استان باشیم تا بیماران نیازمند به خون روی ریل زندگی قرار گیرند. 
 
🩸گفتنی است بسیاری از بیماران ،مانند بیماران تالاسمی و هموفیلی برای بهره مندی از یک زندگی نسبتا طبیعی برای تمامی عمر به شکل منظم ناگزیرند خون یا فراورده های خون دریافت نمایند.

 












Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna