شنبه 15 اردیبهشت 1403

موج برنا - به مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی جهانبخش آرمان مدیرکل ،  معاونین و روسای هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد ، جمعی کثیری از قهرمانان و مربیان و پیشکسوتان گیلان سلامتی و نشاط را در میدان انتقال خون به بیماران نیازمند هدیه کردند.

 مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت :  ورزشکاران ،  قهرمانان و جوانان به لحاظ سلامت و قوای جسمی بالا می توانند جامعه هدف انتقال  خون  باشند که در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی و رسم جوانمردی این حرکت خیرخواهانه و زندگی بخش انجام شد .

جهانبخش آرمان افزود : با توجه به پیری جمعیت در گیلان و انواع بیماری هایی که به خون نیاز دارد جامعه ورزش و جوانان باید بتوانند در این نوع حرکت  حضور چشمگیری داشته باشد .

 وی گفت  : تفاهم نامه ای با مدیرکل انتقال خون گیلان به امضا خواهد رسید که براین اساس برنامه های مشترکی جهت ترویج فرهنگ اهدا خون و حضور اکیپ های سیار انتقال خون در مسابقات مهم ورزشی اجرایی شود.

شایان ذکر است : جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با همراهی مرتضی نیکروز معاون اداری مالی و دکتر گیتی ایزدی پور مدیرپزشکی اداره کل انتقال خون استان از مجموعه اهدایی ورزشکاران ، قهرمانان و پهلوانان ورزشی به انتقال خون بازدید بعمل آورد و در پایان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از تلاش روابط عمومی ها در راستای ترویج ورزش، سلامت و اهدای خون تقدیر شد.



















 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna