جمعه 7 اردیبهشت 1403

موج برنا - در اولین جلسه شورای اسلامی استان پس از انتخاب اعضای هیأت رئیسه این شورا در سالن غدیر استانداری برگزار شد.
دکتر اسدالله عباسی استاندار در این جلسه انتخاب و آغاز فعالیت اعضای شورای اسلامی را تبریک گفت و بیان داشت: باید در سایه همکاری ، همدلی و همراهی اعضای این شورا ، با یکدیگر و مسئولان استان نسبت به رفع مشکلات و توسعه گیلان اهتمام ورزید.
وی شوراهای اسلامی استان و هیأت رئیسه این نهاد را بازوی حمایتی و مشورتی خوبی برای مدیران استان خواند و افزود: اعضا باید تلاش کنند تا ضمن نظارت بر عملکرد شوراهای اسلامی بخش ها، روستاها و شهرستان ها ؛ دغدغه ها و مشکلات‌شان را نیز به مدیران استانی انتقال دهند.
استاندار گیلان با بیان اینکه اصل شورا و مشورت در تعالیم و آموزه های دینی مورد تاکید است و من نیز به این اصل و اهمیت آن اعتقاد دارم، خاطرنشان کرد: رفع موانع پیشرفت استان باید بر اساس عدالت باشد و تنها به چند شهرستان خلاصه نشود از این‌رو لازمست شوراهای اسلامی استان در واکاوی مشکلات حوزه های فعالیت خود، جدی تر عمل کنند .
دکتر عباسی این انتظار را از اعضای شوراهای اسلامی استان مطرح کرد که برای بهبود وضعیت و کاهش مشکلات،پیشنهادات سازنده ارائه دهند.
در جلسه انتخاب اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی گیلان که با مشارکت 17 نماینده از شهرستان های مختلف استان برگزار شد؛ ایمان سهیلی رئیس، بهروز فهیم نایب رئیس، کیومرث نظری برسری سخنگو و فردوس امیری شیراز و کیوان شریفی بعنوان منشی های اول و دوم انتخاب شدند.
 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna