شنبه 8 اردیبهشت 1403
 
مراسم تجلیل از تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی برگزار شد .
 
مراسم تجلیل از کادرفنی و بازیکنان تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی
با حضور امیر عبدالوهاب طاهری فرماندهی منطقه چهارم دریایی ناوگان شمال برگزار گردید .
 
 
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - بسکتبال گیلان در مدار توسعه و رشد قرار گرفته و همچنان در حالت پیشرفت است . حرکت روبه رشد بسکتبال گیلان با حضور نمایندگان آن در لیگهای کشوری مبین این رشد و تعالی است . بدون تردید حضور در لیگهای کشور می تواند نماینگر قدرت هر استان باشد . اما یادآور می شود که بسیاری تیمهای متمول با یارگیری از استانهای دیگر یا حتی بازیکن خارجی حضور پررنگ تری داشته اند .
ملوان نیروی دریایی بندرانزلی یکی از سه نماینده گیلان در لیگ دسته اول مردان کشور بوده است که در دور اول بازیهای خوبی را به نمایش گذاشت و در دور برگشت به میزبانی خراسان رضوی هرچند با بداقبالی مواجه شد و مصدوم و غایب داشت اما با تحمل فشار فراوان جواز حضور در دور بعد را گرفت .
 
مراسم تجلیل از کادرفنی و بازیکنان تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با حضور امیر عبدالوهاب طاهری فرماندهی منطقه چهارم دریایی ناوگان شمال برگزار گردید .
در این مراسم امیر عبدالوهاب طاهری فرماندهی منطقه چهارم دریایی ، ناوگان شمال ، ناخدا رمضانی فرمانده تربیت بدنی نیروی دریایی ، دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان ، نادر راستکردار حامی مالی تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ، کادر فنی و بازیکنان حضور داشتند .
 
امیر عبدالوهاب طاهری : از تلاش کادر فنی و بازیکنان تشکر و قدردانی می نمایم و امیدواریم این راه ادامه داشته باشد .
امیر‌ عبدالوهاب طاهری فرماندهی منطقه چهارم دریایی ، ناوگان شمال ضمن تقدیر و تشکر از کادرفنی و بازیکنان تیم ملوان به ادامه این راه اشاره کرد و افزود : از گزارش بازیها و عملکرد تیم با بضاعتی داشته از همه عوامل تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم همچنان شاهد حضور در دور بعد رقابتها باشیم .
 
ناخدا رمضانی فرمانده تربیت بدنی نیروی دریایی : تلاش کادر فنی و بازیکنان ستودنی است .
ناخدا رمضانی فرمانده تربیت بدنی نداجا طی گزارشی از چگونگی روند شکل گیری و اعزام تیم و جذب بازیکنان سرباز گفت و افزود : در شرایط خاص حاکم بر جامعه کار سخت و دشواری بود و حضور در این مرحله هم نشان از تلاش همه عوامل بود و امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد .
 
دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان : تلاش همه نمایندگان بسکتبال گیلان برای ارتقای سطح بسکتبال گیلان بوده است .
دکتر محمد رفیعی رییس هیئت بسکتبال استان گیلان به حضور سه نماینده از گیلان در لیگک دسته اول مردان کشور اشاره کرد و افزود : بسکتبال گیلان پس از یک روکود و سکوت حرفهای زیادی برای گفتن دارد و امسال با سه نماینده در بانوان و سه نماینده در آقایان در لیگ حاضر شدیم . یک نماینده از رشت ( آرنا درفک رشت ) ، یک تیم از صومعه سرا ( خانه بسکتبال صومعه سرا ) و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی که با تمام تلاش خود در میادین حاضر شدند .
دکتر رفیعی به اشتباهات در داوری هم اشاره کرد و گفت : نماینده رشت از این اشتباهات متضرر شد و عملا برای صعود با مشکل مواجه شد و همین موضوع از سوی دیگر نمایندگان ما خصوصا ملوان هم اشاره شد .
وی به اهمیت حمایت از آخرین نماینده گیلان برای ادامه راه هم اشاره کرد و افزود : از تلاش همه بازیکنان ، حامیان و کادر فنی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی تشکر می نمایم و ضمن خداقوت به هر سه نماینده ، امیدوارم آخرین نماینده حاضر در ادامه لیگ موفق باشد .
 
محمدعلی رضازاده سرمربی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی : بدون حمایت حامیان تیم و تلاش بازیکنان و همکارانم در کادر فنی رسیدن تا این مرحله هم میسر نمی شد .
محمدعلی رضازاده سرمربی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ضمن تقدیر از حامیان مادی و معنوی تیم افزود : لازم می دانم از حمایتهای امیر عبدالوهاب طاهری فرماندهی محترم منطقه چهارم دریایی ، ناخدا رمضانی فرمانده تربیت بدنی نداجا ، دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان ، امین افقی عضو هیئت ریئسه بسکتبال ، اداره ورزش انزلی ، سراب گیلان نژاد ریاست هیئت بسکتبال بندرانزلی و خصوصا از جناب نادر راستکردار تشکر و قدردانی نمایم که بدون توجه و نگاه این عزیزان حضور ما مسجل نمی شد .
وی به تلاش فرد فرد بازیکنان در طول آماده سازی ،تست و تمرینات هم اشاره کرد و افزود : لازم می دانم از تلاش همه بازیکنان از ابتدا تمرینات تشکر کنم و همه بازیکنانی که در آخرین دیدار با تحمل شرایط کرونایی و مصدومیت و نگرانی از بیماری این روزهای سخت را تحمل کردند .
محمدعلی رضازاده به وضعیت و تغییر نگرش بسکتبال گیلان هم اشاره کرد و افزود : امیدوارم با تغییر شرایط و وضیعت جدید شاهد حضور دوباره نمایندگان گیلان با شرایط بهتر و حامیان مالی قویتر با حضور شایسته تر باشیم .
 
یادآور می شود در این مراسم که با حضور امیر‌ عبدالوهاب طاهری فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی، ناخدا رمضانی رییس تربیت بدنی نداجا و دکتر رفیعی رییس هیات بسکتبال استان گیلان برگزار شد، با اهدای جوایز و لوح تقدیر از زحمات حامیان، بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی انزلی در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال قدردانی شد.
 
▫️تیم بسکتبال ملوان بندر انزلی یکی از سه نماینده استان گیلان در لیگ دسته یک بسکتبال امسال بود که پس از ۱۲ سال در این سطح از رقابت‌ها حاضر میشد و بعد از نتایج خوب و صعود از مرحله گروهی وارد مرحله حذفی شد و با شکست برابر نبوغ اراک از راهیابی به مرحله بعدی پلی‌آف بازماند.
 
 




Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna