شنبه 8 اردیبهشت 1403
اهدای خون روی ریل زندگی 
 
 
مدیرکل و کارکنان راه آهن شمال
۲ به مناسبت گرامیداشت دهه فجر خون اهدا کردند .
 
 
 
سرویس سلامت موج برنا - در راستای توسعه جامعه اهداکنندگان خون در استان گیلان ، این اداره کل تلاش دارد با دعوت از ادارات ، سازمانها و نهادها ، در جهت فرهنگ سازی این مهم بکوشد .
 
روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ؛ مدیرکل و کارکنان راه آهن شمال ۲ به مناسبت گرامیداشت دهه فجر خون اهدا کردند .
🚆غلامحسین ولدی مدیرکل و کارکنان راه آهن شمال ۲ ضمن دیدار با مدیرکل انتقال خون استان گیلان در امر انساندوستانه اهدای خون مشارکت و با اهدای خون خود زندگی را بر روی ریل به حرکت انداختند .
 
♦️ جمعی از کارکنان راه آهن شمال ۲ در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و نوع دوستی در ایام دهه فجر و در روزهای شیوع ویروس کرونا ، خون خود را به بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خون اهدا کردند و به یاری بیماران نیازمند شتافتند.
 
♦️راه آهن شمال ۲ تا کنون در راستای تامین خون مورد نیاز بیماران و فرهنگ سازی اهدای خون با پخش کلیپ های اهدای خون در سفرهای قطار ، انتقال خون استان را همیاری کرده است و طی دیدار امروز مدیران  ، همکاری ها جهت تامین خون و ترویج فرهنگ اهدای خون با تعامل بیشتری صورت خواهد گرفت.
 
♦️گفتنی است بسیاری از بیماران ،مانند بیماران تالاسمی و هموفیلی برای بهره مندی از یک زندگی نسبتا طبیعی برای تمامی عمر به شکل منظم ناگزیرند خون یا فراورده های خون دریافت نمایند.




 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna