جمعه 7 اردیبهشت 1403

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی در آخرین دیدار دور رفت

لیگ دسته اول مغلوب خانه بسکتبال خراسان رضوی شد .
 

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی در آخرین دیدار دور رفت لیگ دسته

اول مغلوب خانه بسکتبال خراسان رضوی شد /ملوانان هفت امتیازه شدند .

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای لیگ دسته اول بسکتبال باشگاههای کشور در دور رفت آغاز شد و رقابتهای گروه D به میزبانی گرگان آغاز شد . در این گروه تیمهای قدرتمندی حضور دارند و کار برای صعود سخت است . حضور نمایندگان قدرتمند و متمولی چون مهرام شهر قدس ، آویژه صنعت پارسا مشهد ، خانه بسکتبال خراسان رضوی ، کاله تهران ، شهرداری نوین گرگان و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی می تواند گروهی سخت و البته جذاب باشد .

  ملوان نیروی دریایی بندرانزلی پس از پیروزی مقابل شهرداری نوین گرگان و شکست مقابل  آویژه صنعت پارسا مشهد ، نماینده خراسان رضوی و پیروزی مقابل کاله تهران ، شکست مقابل مهرام شهرقدس باید به مصاف خانه بسکتبال خراسان رضوی برود .

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی در آخرین دیدار دور رفت لیگ دسته اول مغلوب خانه بسکتبال خراسان رضوی شد /ملوانان هفت امتیازه شدند .

ملوان نیروی دریایی بندرانزلی تحت تاثیر شرایط خاص کرونا ویروس و محدود در بنمدرانزلی مراحل برگزاری تمرینات را سخت پشت سر گذاشت و تمام تلاش خود را برای رسیدن به بازیها انجام تا از حضور گیلان در این رقابتها دفاع کند . تامین هزینه ها سفر باز هم تحت شرایط کرونا ویروس از سالهای دیگر سخت تر به نظر می رسید  اما حضور در این رقابتها ویترینی برای نمایش زحمات چند ده نفر بود .

خراسان رضوی به گستردگی خود و وجود حامیان مالی در این گروه با دو نماینده حضور یافت و باید به قدرتمند بودن هر دو دو نماینده و حضور حامیان مالی اذعان داشت . اما این موضوع موجب نشد تا ملوانان حریف دست و پا بسته ای برای این رقابتها باشند و. از هیچ تلاشی فروگذار نکردند .

بازی دو تیم با توجه به آخرین دیدار بود با شناخت نسبی دو تیم از یکدیگر همراه بود ، اما کوارتر اول را تحت تاثیر آمار و ارقام قرار داد و دو تیم به محک یکدیگر پرداختند .

اما رفته رفتته برتری نسبی دو تیم در دقایق و لحظه های مختلف این بازی مشهود بود و دو تیم برای کسب برتری و ارتقا موقعیت خود در جدول تلاش زیادی کردند . ماحصل این تلاش در نیمه دوم نمود بیشتری داشت و بازی تحت تاثیر کسب نتیجه و برتری احساسی بود و در به ثمر رسیدن شوتها موفقیت نسبی همراه بود .

نتیجه بازی دو تیم از عدد 80 هم گذر کرد و نشان از تلاش دو تیم بود و نهایتا این دیدار با برتری 92 بر 81 خانه بسکتبال خراسان رضوی همراه شد .

حضوردکتر حق شناس  استاندار گیلانی استان گلستان در دیدار ملوان نیروی دریایی بندرانزلی و خانه بسکتبال خراسان رضوی

در دیددار دو تیم ملوان نیروی دریایی بندرانزلی و خانه بسکتبال خراسان رضوی ، دکتر هادی حق شناس استاندار گیلانی استان گلستان هم حضور داشتند .









 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna