سه شنبه 29 اسفند 1402
 
فرماندار رشت :
از ظرفیتهای صنایع دستی رشت جهت توسعه اقتصاد منطقه استفاده شود .
 
 
فرماندار رشت در رویداد پیشواز ثبت رشت به عنوان شهر ملی رشته دوزی :
استان گیلان و شهرستان رشت در زمینه های مختلف صنایع دستی، هنر، پوشش
و فرهنگ ، حرف برای گفتن دارد باید با برنامه ریزی مناسب، از این ظرفیت ها
در جهت رونق اقتصاد گردشگری استفاده شود.
 
 
 
 
 
سرویس اجتماعی موج برنا - فرماندار رشت با اشاره به ظرفیت های فوق العاده رشت در زمینه صنایع دستی و گردشگری، تاکید کرد: باید با برنامه ریزی مناسب، از این ظرفیت ها در جهت رونق اقتصاد گردشگری استفاده شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در رویداد پیشواز ثبت رشت به عنوان شهر ملی رشته دوزی که با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر کل فنی و حرفه ای در تالار گفتمان عمارت تاریخی شهرداری رشت برگزار شد  با بیان اینکه بسیاری از کشورها از فقدان هویت، تاریخ و هنر رنج می برند و به دنبال جعل هویت و جاذبه های فرهنگی برای خود هستند، افزود: استان گیلان و شهرستان رشت در زمینه های مختلف صنایع دستی، هنر، پوشش و فرهنگ، حرف برای گفتن دارد و ما باید با برنامه ریزی، به درستی از این ظرفیت ها استفاده کنیم.
وی با تاکید بر استفاده از صنایع دستی در جهت رونق اقتصاد گردشگری شهرستان، گفت: در راستای رونق صنعت گردشگری و جذب سرمایه گذار در این زمینه، اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام پذیرفته که از جمله آنها می توان به احداث بزرگترین مجتمع فرهنگی، تفریحی و تجاری شمال کشور اشاره کرد.
فرماندار رشت ادامه داد:  این مجتمع علاوه بر دارابودن فضای ویژه نمایشگاهی جهت نمایش و ارائه مناسب صنایع دستی شهرستان رشت، اقدام به جمع آوری و ارائه کلیه غذاها، شیرینی ها و دسرهای محلی استان گیلان برای گردشگران خواهد کرد.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna