سه شنبه 29 اسفند 1402
عضو ناظر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای، با بیان اینکه بسیاری از سایت‌های فروش وی‌پی‌ان مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی هستند، گفت: دستگاه‌های نظارتی باید به این موضوع ورود کرده و با متخلفان برخورد کنند.
رمضانعلی سبحانی فر

موج برنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت ،رمضانعلی سبحانی‌فر در رابطه با وجود مافیای تجارت میلیاردی فروش وی‌پی‌ان و فیلترشکن، گفت: استفاده گسترده از وی‌پی‌ان و فیلترشکن برای دسترسی به شبکه‌های مجازی فیلتر شده تجارت پرسودی را برای برخی از افراد ایجاد کرده است.  

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شناسایی فروشندگان  فیلترشکن، کار تخصصی و بسیار پیچیده‌ای است، افزود: متولیان و متخصصین باید در رابطه با عاملان فروش وی‌پی‌ان اظهار نظر کرده و اعلام کنند که این افراد داخلی و یا خارج نشین هستند.

فروش سرویس‌های غیرمجار از طریق درگاه‌های بانکی مجاز

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بسیاری از سایت‌های فروش وی‌پی‌ان و فیلترشکن مجهز به درگاه بانکی و خدمات پرداخت آنلاین هستند، گفت: افرادی که در سایت‌ها با درگاه‌های بانکی مجاز اقدام به فروش وی‌پی‌ان می‌کنند به راحتی قابل شناسایی بوده و دستگاه‌های نظارتی و متولی باید به این موضوع ورود کرده و با متخلفان برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: 

  • فیلترشکن در کشور به راحتی خرید و فروش می شود
  • وزارت ارتباطات هویت افراد فعال در فضای مجازی را مشخص نکرده است

 

وزارت ارتباطات متولی برخورد با عاملان فروش وی‌پی‌ان نیست

رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه وزارت ارتباطات متولی برخورد با فیلترشکن‌ها و کاسبانش نیست، اضافه کرد: متولی نظارت و برخورد با عاملان فروش وی‌پی‌ان، کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و دادگاه‌های مربوطه بوده و وزارت ارتباطات تنها اجرا کننده دستورات است./

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna