شنبه 8 اردیبهشت 1403

 

عقاب تالش فاتح اولین دیدار نیمه نهایی لیگ بسکتبال مردان گیلان 

مقابل درفک گلبند رشت
 
 
 
پیروزی عقاب تالش  مقابل درفک گلبند رشت در اولین دیدار
نیمه نهایی لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران 
 
 
 
 
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای #لیگ_بسکتبال_گیلان_جام_پسران_باران_98 به نیمه نهایی رسید و چهار تیم عقاب تالش و درفک گلبند رشت در یک سوی میدان و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی و شهرداری لنگرود در سه دیدار متوالی به مصاف هم خواهند رفت تا سرنوشت فینالیستهای لیگ ۹۸ مشخص شود .
اولین دیدار مرحله نیمه نهایی چهارشنبه ۲۳ مرداد در سالن ۱۲۰۰ تالش و با حضور علاقمندان پرشور تالشی برگزار شد .
کوارتر اول با تلاش دو تیم برای کسب مالکیت زمین و بازی آغاز شد و برتری نسبی بر بازی حاکم بود . تالش برای کسب پیروزی قاطع در خانه و درفک گلبند رشت هم به دنبال ره آورد سفر به تالش به دنبال پیروزی در خانه حریف بود تا در رشت کار راحتری داشته باشد و ماحصل تفکرات آرش بالازاده و برتری
۱۷ بر ۱۶ درفک گلبندرشت در کوارتر اول بود .
کوارتر دوم با تغییرات در دو تیم آغاز شد و بازی دو تیم سرعت ، جذابیت و البته کیفیت قابل قبولی داشت و دو تیم از فرصتها درست استفاده می کردند تا با کاهش اشتباهات فردی تیم برتر میدان باشند و کوارتر دوم با برتری ۱۷ بر ۲۳ عقاب تالش به پایان رسید تا در مجموع عقاب تالش با برتری ۳۹ بر ۳۴ به رختکن برود .
کوارتر سوم و در واقع نیمه دوم با تلاشی مضاعف از سوی دو تیم آغاز شد و گویی شروع بازی است تا برتری توپ و میدان تیم برتر را معرفی کند . کوارتر سوم با برتری ۲۲ بر ۱۴ میهمان به پایان رسید و درفک نه تنها کسر امتیاز نیمه اول را جبران کرد بلکه ۳ امتیاز برتر از حریف خود بود .
کوارتر چهارم و سرنوشت دیدار با تفکرات مربیان حجومی آغاز شد و هر دو تیم با یک بازی پایاپای و جذاب به دنبال پیروزی در این دیدار بودند . کوارتر چهارم پس از تلاش دو تیم با برتری ۲۲ بر ۲۶ عقاب تالش رقم خورد و در مجموع پس از چهار کوارتر تلاش دو تیم با برتری ۷۸ بر ۷۹ عقاب تالش به پایان رسید .
حالا دو تیم باید برای ادامه راه در انتظار دیدار دوم باشند تا در صورت پیروزی درفک گلبند رشت در دیدار خانگی به بازی سوم کشیده شود یا عقاب تالش دست به کار بزرگی بزند و پیروز دپمین دیدار باشد . 
سیامک نصرالله زاده ناظر این دیدار با کمک سیدرضا مقیمی سرداور و جواد شیخی نژاد و هومن زرافشان داور اولو دوم بازی را قضاوت کردند .
 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna