سه شنبه 29 اسفند 1402

https://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/388917/image_2019_6_24-19_13_21_760_Of7.jpg

دکتر محمدرضا فضلی ؛

اداره کل ورزش و جوانان گیلان جز استانهای پیشرو در حوزه پژوهش است

دکتر محمدرضا فضلی ؛

اداره کل ورزش و جوانان گیلان جز استانهای پیشرو در حوزه پژوهش است

 

 

 

سرویس ورزش و جوانان موج برنا - دکتر محمد رضا فضلی در جلسه ی هم اندیشی دبیران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان منطقه ی دو کشور گفت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان جز استانهای پیشرو در حوزه پژوهش است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ؛ دکتر محمد رضا فضلی در جلسه ی هم اندیشی دبیران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان منطقه ی دو کشور با ابراز خرسندی از جلسات و رویدادهای برگزار شده به میزبانی گیلان ، اظهار داشت : شاهد روند رو به رشد ارایه و اجرای طرحهای پژوهشی در حوزه ی کاربرد و مساله محوری هستیم و این نشان دهنده ی درایت و هدایت خوب فعالیت های و طرحهای پژوهشی به سمت و سوی نیاز و مسایل ورزش و جوانان استان است.
وی افزود : این فعالیت دارای کیفیت مطلوب می باشد و نیاز است که این روند ادامه یابد. این فعالیت ها مدیون کیفیت شورای پژوهش استان گیلان و اساتید و اعضای هیات علمی همراه با این شوراست.
فضلی گفت : طرحهای پژوهشی حوزه ی ورزش و جوانان روز به روز در حال بهتر شدن است و باید با حساسیت بیشتری به طرحهای پژوهشی و راه حل مسایل بپردازیم.
فضلی تصریح کرد : از سوی دیگر منابع دریافت داده ها باید واقعی باشند یعنی تحلیل داده هایی را شاهد باشیم که بر اساس مستندات باشند و نه صرفا نگرش ها خصوصا در زمینه ی مطالعات اجتماعی و طرحهای توصیفی که در ورزش انجام می شود و این امر باعث لغزش در کلیه ی فرآیند نتایج تحقیق خواهد شد .
وی تاکید کرد : گیلان یکی از ادارات کل ورزش و جوانان پیشرو در فعالیت های پژوهشی است که به مدت سه سال جز برترهای کشور بوده و این فعالیت ها بسیار ارزشمند است .
فضلی افزود : به لحاظ گسترش فعالیت و طرحهای پژوهشی ثبت شده درسامانه سمات ما یکی از سازمانهای اجرایی موفق هستیم که نقطه ی عطفی است که با تلاش دبیران و همکاران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و مدیران کل حاصل شده است.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna