سه شنبه 29 اسفند 1402

مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی:

در آستانه 46 سالگی سازمان انتقال خون، جشن اهدای 50 میلیون اهدای خون را خواهیم گرفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گیلان - مراسم تکریم و معارفه با حضورمدیران کل سابق و جدید انتقال خون استان گیلان،دکتر بشیر حاجی بیگی  سخنگوو مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی انتقال خون کشور، دکتر عباس صداقت مدیرکل واحد برنامه ریزی، حفظ و جذب اهداکنندگان سازمان انتقال خون کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان، معاونین ایشان و جمعی دیگر از مسئولان استانی برگزار شد.

سمیه عظیمی روابط عمومی انتقال خون استان گفت : در این مراسم ضمن قدردانی از احمدمرادی مدیرکل پیشین انتقال خون گیلان، حکم ابلاغ بابک پاکدل خوش اخلاق مدیرکل جدید انتقال خون گیلان از سوی دکتر علی اکبر پورفتح اله مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، توسط  مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان به مدیرکل جدید انتقال خون استان اهدا شد.

دکتر بشیر حاجی بیگی ، مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان انتقال خون در گفتگو با خبرنگار موج برنا به معارفه دکتر بابک پاکدل اشاره کرد و افزود : برنامه امروز تودیع نیست ، تکریم از دکتر مرادی به جهت زحمات ایشان و تقدیر و تشکر است  و ما در سازمانی کار می کنیم که بنایش بر تکریم و تجلیل از اهداکنندگان خون و همکاران خدوم است .

وی افزود : من فکر می کنم یکی از دستگاههایی که با قداست در سیستم سلامت کشور فعالیت می کند همین سازمان انتقال خون است . ورودی سازمان قداست دارد به واسطه حضور اهداکنندگان عزیزمان که عصاره وجودشان را تقدیم می کنند  وخروجی سازمان هم قداست دارد به واسطه بیمارانی که در بیمارستانها بستری هستند که امیدواریم که هیچ وقت دغدغه تامین خون و فرآورده  را نداشته باشند . 

 دکتر حاجی بیگی مدیرکل روابط عمومی سازمان انتقال خون به قدمت 46 ساله سازمان اشاره کرد و گفت : نزدیک به۴۶ سال از تاسیس انتقال خون از سال ۱۳۵۳ می گذرد و مرز۴۰ سالگی و مرز پختگی را رد کرده واین سازمان به پیشرفت و بالندگی رسیده است ‌.

وی به اهداکنندگان به عنوان اصل و بنیان سازمان انتقال خون اشاره کرد و اظهار داشت : پایان خرداد امسال به پنجاه میلیون اهدای خون رسیدیم  .

 مدیرکل روابط عمومی سازمان انتقال خون  به تلاشهای دکتر مرادی در مدت مدیریت انتقال خون استان گیلان اشاره کرد و خاطرنشان شد : بدون شک تلاشهای دکتر مرادی در انتقال خون قابل تقدیر است ،راه اندازی مرکز جامع ، تامین خون در استان گیلان به لحاظ میانگین سنی بالا،خدمت رسانی به ۷ درصد از بیماران تالاسمی ، تامین خون جراحی های قلب باز و تامین خون و رشد درتولید پلاکت از دستاوردهای مدیریتی دکتر مرادی با تلاش ایشان و همکارانشان میسر شده است .

دکتر حاجی بیگی به حضور دکتر بابک پاکدل خوش اخلاق به عنوان مدیرکل جدید انتقال خون گیلان اشاره کرد و افزود : هدف خدمت به مردم است و امیدوارم همکاران در انتقال خون گیلان با همکاری ایشان در رشد و توسعه انتقال خون همت نمایند .

دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون گیلان از همکاری همه همکارانش و معاونین اداره تقدیر و تشکر کرد و افزود : در سایه تلاش همه همکاران انتقال خون گیلان بسیاری از موانع برداشته شده است ، بزرگترین کاری که انجام شد از ورود خون و پلاکت جلوگیری کردیم و با تلاش اهداکنندگان خون و پلاکت مصرف استان در همین استان تامین شد .

دکتر مرادی به مرکز جامع اشاره کرد و گفت : کار توسعه واحد اهدا و مرکز جامع زنده یاد دکتر سیدنورالدین مستشاری با حمایت ستاد انجام شد و سامانه مجهز خونگیری در پیاده راه هم راه اندازی و آماده کار شد .

بابک پاکدل خوش اخلاق در مراسم معارفه خود در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات مدیر پیشین این اداره کل اظهار امیدواری کرد تا بتواند در راستای اهداف سازمان انتقال خون و در تأمین خون و فرآورده‌های خونی و ترویج فرهنگ اهدای خون با کمک همکاران انتقال خون گیلان گام‌های مؤثری بردارد..‌

در حکمی از سوی علی اکبر پورفتح‌اله مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، دکتر بابک پاکدل خوش اخلاق به عنوان مدیرکل جدید انتقال خون استان گیلان معرفی شد، پاکدل خوش اخلاق پزشک عمومی مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) رشت و از مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بوده است. همچنین مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور در نامه‌ای از زحمات دکتر احمد مرادی طی دوران تصدی مدیریت اداره کل انتقال خون استان گیلان قدردانی کرد.

شایان ذکر است در پایان با اهدای هدایایی به رسم یادبود از سوی همکاران اداره کل انتقال خون استان و موسسه مردم نهاد گیل یاران پلاکت و خون از دکتر مرادی مدیرکل اسبق و دکتر پاکدل مدیرکل جدید اداره کل انتقال خون گیلان ، مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی انتقال خون کشور، مدیرکل واحد برنامه ریزی، حفظ و جذب اهداکنندگان سازمان انتقال خون کشور تجلیل و تقدیر شد.

در پایان بازوبند انتقال خون با شعار اهدای خون اهدای زندگی با نماد بازوی همت برای ترویج فرهنگ اهدای خون و پلاکت بر بازوان دکتربشیر حاجی بیگی ، دکتر عباس صداقت ، دکتر یوسف زاده چابک ، دکتر احمد مرادی و دکتر بابک پاکدل خوش اخلاق توسط مسئولین حاضر بسته شد.

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna