سه شنبه 29 اسفند 1402

https://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/383026/download.jpgبیانیه مشترک سازمان بسیج ورزشکاران واداره کل ورزش وجوانان استان گیلان

                          بمنا سبت روز جهانی قدس

 

سازمان بسیج ورزشکاران واداره کل ورزش وجوانان استان گیلان
بمنا سبت روز جهانی قدس بیانیه مشترک صادر کردند .

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا -سازمان بسیج ورزشکاران واداره کل ورزش وجوانان استان گیلان بمنا سبت روز جهانی قدس بیانیه مشترک صادر کردند .

"وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذینَ یَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیَهِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصیراً")سوره مبارکه النساء آیه (75)چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‏ اند، پیکار نمی‏ کنید؟! همان افراد (ستمدیده ‏ای) که می‏ گویند: «پروردگارا! ما را از این دیار، که اهلش ستمگرند، بیرون ببر! و از طرف خود، برای ما سرپرستی قرار ده! و از جانب خود، یار و یاوری برای ما تعیین فرما!

روز قدس، روز مستضعفان عالم علیه مستکبران است. روز قدس روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار و آمریکای سلطه گر و هم‌پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی و حقوق بشر و انسان‌دوستی آنها را پوچ و بی‌معنا جلوه داد.

در مقطع کنونی که رژیم شیطان صفت صهیونیستی با تکیه بر آخرین تکنولوژی کشورهای غربی به کشتار فلسطینیان مظلوم همت گماشته و روزانه ده ها تن از آنان را شهید و مجروح می نماید، حکومتهای به ظاهر اسلامی، رسالت سنگین و تاریخی خود را فراموش کرده و به جای مبارزه با اشغالگران ، دست در دست استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جنایتکار گذاشته اند. حکام سرسپرده عربستان که داعیه خدمت به حرمین شریفین را دارد آتش افروز منطقه شده است.عربستان، قطر ،امارات ، ترکیه و اردن با پول بیت المال مسلمین به حمایت تمام عیار از گروهک های تکفیری و متحجر می پردازند تا ثبات منطقه را در هم بریزند .در مقابل چشم جهانیان قبیله آل سعود مسلمانان را در یمن حتی در ماه حرام قتل عام می کند و هیچ کس دم نمی زند. اگر خیانت این کشورهای خود فروخته نبود، رژیم اشغالگر فلسطین کی جرأت تجاوز به کشورهای اسلامی را داشت ؟

ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران در کنار سایر مسلمانان و آزادگان عدالت خواه و حق جوی جهان، روز جهانی قدس امسال را پرشور تر از سالهای گذشته با فریادهای دشمن شکن به نمایش خواهند گذارد، تا شاید وجدانهای خفته بیدار و ساده دلان غرب باور به خود آیند و بدانند که صلیبیون صهیونیست به کسی رحم نخواهند کرد.

جامعه ورزش استان گیلان ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند معمارکبیر انقلاب اسلامی و با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، تمام توان و تلاش خود در جهت تحقق اهداف نهضت جهانی اسلام را بکار خواهد بست و به همراه مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله قدس با خروش و فریادی رساتر از گذشته، عظمت و اقتدار امت اسلامی را در برابر آمریکا و غده سرطانی صهیونیسم فریاد خواهند زد و آمادگی خود را برای پیوستن به صف مبارزین مقاومت اسلامی و جهاد علیه اشغالگران قدس شریف اعلام می نماید.

“یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ”(سوره مبارکه محمد آیه ۷)

ای کسانی که ایمان آورده ‏اید! اگر خدا را یاری کنید، یاریتان می‏کند و گام‏هایتان را استوار می‏دارد.

سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna