سه شنبه 29 اسفند 1402

 

اهدای خون استاندار گیلان در دومین سال پیاپی و در دومین شب قدر

                 / رهنمود استاندار با معرفی دو پویش

 

اهدای خون استاندار گیلان در دومین سال پیاپی و در دومین شب قدر

/ رهنمود استاندار با معرفی دو پویش ، اهدا خون مسئولان و اهدای خون مسئولانه 

 
🔹حمیدرضا رحیم زاده موج برنا _ غریب به‌ دو سالی است که استانداری جوان با ظرفیت فکری ، عقیدتی بالا و البته پرتلاش در گیلان حضور دارد .
 
 
 
🔹از فوتبال با کودکان #سندروم_داون که می گویند فراموش نخواهند کرد ، افطار با کودکان و #ایتام تحت پوشش #کمیته_امداد ، تا سرکشی های سرزده که علیرغم مشغله کاری خم به آبرو نمی آورد و اسوه ای برای تلاش و خدمت به مردم‌است و حتی در ساعات پایانی شب پرانرژی ظاهر می شود .
 
🔹اما #اهدای_خون چیز دیگری است . ‌در دومین سال پیاپی و در دومین شب قدر #استاندار_گیلان اهدای خون را قبل شروع ادعیه این شب پرفضیلت انجام داد. اما این اهدای خون یک اهدای خون ساده نبود با اهداکنندگان گپ و گفتی داشت و البته درددلهای پرسنل سخت کوش واحد سیار انتقال خون را شنید و قول پیگیری هم داد و دست آخر خداقوت دلنشینی هم به همه #سفید_پوشان_سلامت_پرسنل_انتقال_خون_گیلان گفت .
 
🔹دکتر مصطفی سالاری در پاسخ به سوال خبرنگار موج برنا که حس خود در خصوص اهدای خون را با یک جمله بیان  و  یک فراخوان و دعوت عمومی  اعلام نمایند  دو رهنمود داشتند : #اهدای_خون_مسئولان و #اهدای_خون_مسئولانه که نگاهی عمیق در آن نهفته است .
 
🔹دیدگاه مقام عالی استان گیلان در #اهدای_خون_مسئولان توجه بیشتر مسئولان ، مدیران به امر اهدای خون است تا با حضورشان ضمن الگوسازی در هدایت پرسنل خود در این نقش موثری را ایفا نمایند .
 
🔹از سوی دیگر در #اهدای_خون_مسئولانه  نگاه به اهمیت سلامت و بهداشت فردی اهداکنندگان است ، براساس شعار سازمان جهانی اهداکنندگان که با خود مراقبتی هم سلامت خود اهداکننده و نهایت سلامت دریافت کننده و جامعه را به دنبال داشته باشد .
 
🔹در #اهدای_خون_مسئولانه نگاه به این نکته خواهد بود که #نیاز_به_خون_همیشگی_است و اهداکنندگان با مطالعه و نگرش بهتری با توجه به نیازهای انتقال خون در نجات جان بیماران سهیم باشند .
 
🔹در کلام آخر اینکه استاندار گیلان به عنوان عالی ترین مقام استان در دومین شب از لیالی قدر با حضورشان و رهنمودهایی که صورت گرفت یکبار دیگر منشا خیر و برکت بوده اند ، امید اینکه همه مدیران استان گیلان با پویش #اهدای_خون_مسئولان و البته با دقت نظر و با عنایت به پویش #اهدای_خون_مسئولانه در نجات جان بیماران نیازمند به خون و تحکیم بنیان خانواده در کنار انتقال خون باشند .
 
کلام آخر اینکه #نذر_اهدای_خون یک نگاه مدبرانه و البته معنوی است و در سوی یک حرکت که #امید را در #بیماران_خاص زنده نگاه دارد و این ندا را تداعی نماید :                                                                #لبخند_بزن_لبخند_تو_به_من_امید_میدهد .

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna