جمعه 7 اردیبهشت 1403

 

 

 

لیگ بسکتبال بانوان گیلان جام دختران باران به ایستگاه ششم رسید

 

لیگ بسکتبال بانوان گیلان جام دختران باران به ایستگاه ششم رسید

/ جوانان عادلی صدرنشین شد و تالشیها در سکوی تماشاچیان

با بزرگترین و کوچکترین هوادار شگفتی ساز شدند .

 

 
 
سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای بسکتبال در استان گیلان ادامه دارد و برنامه ها لیگ طوری طراحی شده تا تیمها برای رسیدن به لیگهای کشوری هم مهیا باشند . رقابتهای بسکتبال بانوان هم هر هفته دست خوش اتفاقات است و نمی توان نتایج را پیش بینی کرد و این هیجان بازیها را افزایش می دهد .
اما #لیگ_بسکتبال_بانوان_گیلان_جام_دختران_باران_98  به ایستگاه ششم رسید و همچنان تلاش تیمها برای صدر نشینی ادامه دارد .
جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۸ دور ششم از مرحله رفت سومین دوره لیگ بسکتبال بانوان گیلان به میزبانی تالش و‌ در سالن ۱۲۰۰ نفره با برگزاری 4 دیدار دیگر پیگیری شد.
 
نتایج دیدار های انجام شده به شرح زیر است : 
 
در نخستین دیدار #هیئت_تالش به مصاف #جوانان_عادلی_صومعه سرا رفت .
تیم تالش با سه پیروزی و دو شکست و هشت امتیاز به مصاف تیم جوانان عادلی صومعه سرا رفت که با 5 پیروزی متوالی در تفکر صدرنشینی رقابتها است .
این دیدار در نهایت تلاش دو تیم و حمایت هواداران پورشور تالشی با نتیجه ۴۳ بر ۵۳ و برتری جوانان عادلی صومعه سرا به پایان رسید و با 12 امتیاز صدرنشین شد و هیدئت تالش هم 9 امتیازه شد .
 
دومین دیدار #ملوان_نیروی_دریایی_بندرانزلی و #هایپر_رشت به مصاف هم رفتند .
تیم بانوان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی که در اولین حضور خود و بازیکنان جوان که پنج بازی قبل خود را واگذار کرده بودند و با 5 امتیاز در انتظار اولین پیروزی خود بود و هایپر رشت هم با شرایط مشابه به مصاف حریف خود رفت .
در این دیدار پس از تلاش دو تیم ، ملوان نیروی دریایی بندر انزلی با نتیجه ۴۸ بر ۴۱ تیم هایپر را شکست داد .
 
سومین دیدار #استودیو_برنز_لاهیجان و تیم #چای_رفاه_لاهیجان به میدان رفتند .
تیم استودیو برنز لاهیجان با 3 پیروزی و 2 شکست و 8 امتیاز به مصاف همشهری خود چای رفاه لاهیجان رفت . چای رفاه لاهیجان هم با شرایط همشهری خود و 8 امتیاز به پا به این میدان گذاشت .
شهرآورد لاهیجی ها با برتری استودیو برنز لاهیجان و با نتیجه ۱۰۷ بر ۳۰ تیم چای رفاه لاهیجان را از پیش رو برداشت .
 
چهارمین دیدار هفته مصاف روشن_رشت و #آرنا_کاظمی بود .
تیم روشن رشت تا هفته پنجم با  4 پیروزی و یک شکست و 9 امتیاز داشت و به مصاف آرنا کاظمی رفت که با 2 پیروزی و 3 شکست و 7 امتیاز به مصاف حریف خود رفت.
تیم روشن رشت در رویارویی با تیم آرنا کاظمی با نتیجه ۸۰ بر ۵۱ پیروز میدان شد.
در پایان هفته ششم جوانان عادلی صومعه سرا با 12 امتیاز صدرنشین شد و روشن رشت 11 امتیاز ، استودیو برنز لاهیجان 10 امتیاز ، چای رفاه لاهیجان 9 امتیاز ، آرنا کاظمی و هیئت تالش 8 امتیاز و ملوان و هایپر رشت با 7 امتیاز در انتظار هفته بعد رقابتها هستند .

 خانم ها یعقوبی ، هوشنگی ، هاشمی ، مختاری ، بیگدلو ، توپچی نژاد ، کاظم زاده و محمدپناه قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

خانم کاظمی مسئول کمیته مسابقات هیئت بسکتبال استان و همچنین خانم محرمی ناظر این دوره از مسابقات  در سالن برگزاری این رقابت ها حضور داشتند.
 
دور هفتم (هفته آخر  از مرحله رفت) این مسابقات روز جمعه ۱۰ خرداد ماه به میزبانی تیم آرنا کاظمی برگزار خواهد شد .
 
                                                                             🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀
 
حواشی هفته ششم رقابتهای #لیگ_بسکتبال_بانوان_گیلان_جام_دختران_باران_98
تالشیها در سکوی تماشاچیان با بزرگترین و کوچکترین هوادار شگفتی ساز شدند .
در رقابتهای این هفته هواداران و تماشاگران تالشی باز هم حضوری پورشور داشتند و البته حضور تالشیها در سکوی تماشاچیان با بزرگترین و کوچکترین هوادار شگفتی ساز شدند .
 
در این دوره از لیگ بسکتبال بانوان گیلان ، هشت تیم هایپر رشت ، روشن رشت ، آرنا کاظمی ، تالش ، ملوان نیروی دریایی بندر انزلی ، جوانان عادلی صومعه سرا ، چای رفاه لاهیجان ، استودیو برنز لاهیجان به صورت دوره‌ای رفت و برگشت و متمرکز با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 
 








 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna