جمعه 7 اردیبهشت 1403
 

 

گروه فرهنگی،هنری طرحی نو ،

اولین پیک نیک خانوادگی کشور را در بندرانزلی برگزار می کند .

 

صادق صیاد :

گروه فرهنگی ، هنری طرحی نو ،

اولین پیک نیک خانوادگی کشور

با هدف تحکیم بنیان خانواده در بندرانزلی برگزار می کند .

12 برنامه اصلی در این مراسم برگزار می شود .

 

 

 

 

سرویس اجتماعی موج برنا - پس از شکل گیری جوامع و نیاز به زندگی های گروهی و شکل گیری شهر و شهروندی ، حقوق شهروندی معنی پیدا کرد و امروز دولتمردان تلاش می کنند تا برای تحقق این مهم از تمامی ظرفیتها استفاده کنند .

در بسیاری از موارد همه ما انتظار داریم حقوق شهروندی از سوی سیستم های مدیریتی القا شود و بر شهر حاکم شوند ، اما بعضی از ما در راه رسیدن به این حقوق حاضر نیستیم ، یار و همراه باشیم و از کوچکترین همراهی که می تواند با رعایت نظافت شهری شروع شود و با هزار و یک معضل کوچک و بزرگ ادامه یابد .

در این میان سازمانهای مردم نهاد ، گروههای زیست محیطی و البته گروههای فرهنگی هنری در این مسیر پیش قدم هستند و با توجه به مردمی بودن ، در کنار مردم بودن ذائقه ها را بشناسند و در این مسیر گام بردارند .

گروه فرهنگی ، هنری #طرحی_نو پیشگام در فعالیتهای اجتماعی

گروه فرهنگی و هنری #طرح_نو که سال گذشته فعالیتهای اجتماعی خود را به شکل سازمان دهی شده با جمع آوری 9 هفته ای لوازم تحریر و نوشت افزار برای کودکان نیازمند آغاز کرده بود ، در ادامه راه دیدار با سالمندان و کمک به دانش آموزان بی بضاعت و همراهی و یاری رساندن به کودکان نیازمند در شب عید و نوروز سال گذشته تجربه کرده بود و کارنامه خوبی از عملکرد خود به ثبت رسانده بود ، اینبار در راستای #تحکیم_بنیان_خانوده برگزاری مراسم متفاوت را در دستور کار قرار داده است و به نظر می رسد اینبار دومین حرکت کشوری این گروه پر تلاش باشد . در اولین حرکت نزدیک به 50 بسته نوشت افزار به خارج از استان هم ارسال شد .

Image result for ‫صادق صیاد و طرح نو‬‎

گروه فرهنگی ، هنری طرحی نو ، اولین پیک نیک خانوادگی کشور با هدف تحکیم بنیان خانواده در بندرانزلی برگزار می کند .
 
گروه فرهنگی و هنری طرح نو در یک برنامه منسجم اینبار با هدفی برزگتر گام به میدان می گذارد . این بار همه اعضای خانواده حضوری متفاوت را تجربه می کنند ، تجربه ای که 12 برنامه متفاوت نه تنها تمام سلیقه ها را در بر خواهد گرفت ، بلکه پیش بینی می شود همه اعضای خانواده به دور از هیاهوی فضای مجازی در طبیعت یک روز به یاد ماندنی را تجربه کنند .
Image result for ‫صادق صیاد و طرح نو‬‎
صادق صیاد که گروه فرهنگی ، هنری طرح نو را یک کار گروهی می داند با بیان این مظالب افزود : این بار در طرح نو سر فصلی جدید را تجربه خواهیم کرد . از ساعت 9 صبح الی  9 شب روز جمعه ششم اردیبهشت ماه ، در طی 12 ساعت دورهمی خانواده ها و اجرای 12 برنامه متفاوت ، نخستین پیک نیک خانوادگی کشور را در منطقه چراغ پشتان بندرانزلی برگزار خواهیم کرد.
صادق صیاد به مزایای این حضور گروهی اشاره کرد و گفت : در این برنامه برگزاری مسابقات هنرهای رزمی برای نخستین بار در فضای باز را تجربه خواهیم کرد و  #جشنواره_ماهیگیری ، #بازیهای_بومی_محلی را خواهیم داشت . در ادامه برپایی غرفه های عرضه #صنایع_دستی و #غذا و #نان_محلی ، #مسابقه_آشپزی برای #بانوان و مسابقه #نقاشی در رده سنی #کودکان ، #لافند_بازی و #اجرای_موسیقی را در این روز در نظر گرفته ایم تا خاطره ای خوب را برای همه علاقمندان ثبت نماییم .
 
همدلی و احسان در یک پیک نیک خانوادگی طرح نو : طرح جمع آوری کمک به هموطنان سیل زده و برپایی چادر جمعیت هلال احمر
 
صادق صیاد همچنین افزود :  گروه فرهنگی ، هنری طرح نو  همدلی ، احسان ونیکوکاری را دربطن خانواده ها به اشتراک می گذارد و در این مراسم  برای جمع آوری کمک به هموطنان سیل زده محلی را نیز برای برپایی چادر جمعیت هلال احمر اختصاص داده تا مردم علاوه بر گذراندن اوقات خوش در کنار خانواده های خود با کمک به خانواده های سیل زده علاوه بر ابراز همدردی با این عزیزان، گرهی هرچند کوچک از مشکلات شان را نیز باز کنند.
 
 
صادق صیاد از حمایت فرماندار و فرماندار بندرانزلی به دلیل اعطا مجوزها تشکر کرد و افزود : بدون شک این کار با حجم وسیع آن نمی تواند بدون حمایت مسئولین برگزار شود و از حمایتهای فرماندار و فرمانداری بندرانزلی قدردانی می نمایم .
                    وی از همه اهالی بندرانزلی و گیلانیان دعوت کرد تا در این دورهمی حضور داشته باشد .
شما هم دعوتید تا #شادی و #لبخند  ، #همدلی و #ایثار #تحکیم_بنیان_خانواده را در کنار هم تجربه کنند . 
Image result for ‫لافند بازی گروه خودش‬‎

⚓ اولین پیک نیک خانوادگی کشور ⚓

🎭با اجرای برنامه های شاد و متنوع🎭
✔ لافند بازی ( گروه #خودش ) ✔ مسابقات #ماهیگیری ، #آشپزی و #نقاشی برای کودکان ( آوردن #قلاب_ماهیگیری و #مداد_رنگی الزامی می باشد. در مسابقه آشپزی فقط #غذای_محلی مورد تایید داوران است)
✔ با اجرای مجریان توانمند استان ( #محمد رسول_حق_دوست، #سیامک_مظفری، #کامل_کرمی)
✔ برنامه #آئینی با اجرای گروه برگزیده کشور
✔ تقلید صدا با اجرای #منصور_موسوی
✔ بهمراه موزیک زنده توسط #حسین_شکری و #رسول_داداشی
✔ اجرای بازی های #بومی و محلی
✔ نمایش #هیات_رزمی ( شکستن اجسام سخت)
✔ غرفه های صنایع دستی و غذاهای محلی
✔ غرفه #طرح_نو جهت جمع آوری کمک به #سیل_زدگان
 
📌مکان : بندرانزلی _ جاده کمربندی (کنار گذر) #چراغ_پشتان _ خیابان آبین _ تی تی باغ
⌛زمان : جمعه ششم اردیبهشت نودوهشت 
🕗 ساعت هشت صبح 
📱روابط عمومی : 09111860643
 
👈 ورود برای عموم آزاد است 👉
 
 
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna