جمعه 7 اردیبهشت 1403

 

دیدار اعضای موسسه باران مهر خزر از مرکز درمانی توانبخشی فجر آرامش

 

ساسان امینی مدیر موسسه باران مهر خزر :

تجربه دیدار از این مرکز را داریم ،

شوق زندگی را دوباره تمرین می کنیم /

هدف ما حقوق شهروندی و اشتراک شادی در لحضات شاد است .

 

سرویس ورزش و جوانان موج برنا - هفته جوان آغاز شد و موسسات مردم نهاد جوانان برنامه های مختلفی را در حوزه فرهنگی ، اجتماعی دارند و در بسیاری از این مراسم به مناسبت اعیاد شعبانیه جشنهایی برگزار می شود ، اما در این میان موسساتی هستند که در زمان شادی به انسانهای خاص می اندیشند و در واقع شادی را در این شرایط با هم به اشتراک می گذارند .

 

دیدار اعضای موسسه باران مهر خزر از مرکز درمانی توانبخشی فجر آرامش

ساسان امینی مدیر موسسه باران مهر خزر : تجربه دیدار از این مرکز را داریم ، شوق زندگی را دوباره تمرین می کنیم / هدف ما حقوق شهروندی و اشتراک شادی در لحضات شاد است .

ساسان امینی مدیر موسسه باران مهر خزر با اشاره به اینکه ، تجربه دیدار از این مرکز را داریم ، افزود : این مرکز توابخشی جهت مشاوره به مددجویانی است که نیاز به گفت و گو و بعضا گفتار درمانی در خصوص بحرانهای روحی هستند .

سامان امینی به مددجویان پرامید این مرکز اشاره کرد و افزود : در بازدیدهای قبل به وضوح امید و شوق زندگی را در آنها می دیدیم و به وضوح می توان گفت می شود با تفکرات آنها و مسیری که دوباره یافته اند می توان شوق زندگی را دوباره تمرین می کنیم .

مدیر موسسه باران مهر خزر به هفته جوان و اعیاد شعبانیه اشاره کرد و گفت : به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته جوان در این مرکز حاضر خواهیم شد و البته هدف ما حقوق شهروندی و اشتراک شادی در لحضات شاد است .

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna