جمعه 7 اردیبهشت 1403

محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی رشت در پی اتفاقات اخیر شهر یادداشتی نوشت که به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

شورای شهر رشت از اختیارات قانونی اش بمنظور ایفای نقش نظارتی نسبت به شهرداری کم اطلاع است.

به عنوان مثال همکاران ما فقط به فکر کادر سازی برای انتخابات آینده خود و یار گیری از مدیران شهرداری رشت هستند؛

و این دغدغه می شود و صراحتا به عنوان گلایه به بعضی از مدیران شهرداری عنوان می کنند که در ازای کوپنی که برایتان سوزانده ایم؛ حالا باید حداقل دویست نفر کادر انتخاباتی برایمان می ساختی؟! پس چه کردید ؟

بنابراین مشخص است که وزن برخی از ما اعضا چقدر است!؛ و مردم بدانند حضور چنین افرادی در شورای اسلامی شهر که از روز اول بجای داعیه خدمتگذاری به مردم ، دغدغه انتخابات را در ذهن دارند؛ سم مهلک برای شهر رشت است؛ که این اعمال نفس دستگاه شهرداری رشت را گرفته است که ما اعضای شورای شهر با آرا ، معامله گری خود در خصوص استیضاح شهردار، بجای دغدغه اصل استیضاح؛ بدنبال بهره برداری جهت انتصاب دوستان خود در مناصب شهرداری هستیم.

استیضاح شهردار درست است.

تا کنون انتقادات و پیگیری موضوعات شهرداری رشت از تریبون شورای اسلامی شهر توسط اینجانب و همکاران بنده، فقط بازار معامله پشت پرده را برای بعضی ها داغ کرده!

این تفکر مسموم و کاسب کارانه در نزد همکاران در شورای اسلامی شهر باعث می شود که تحرک و فعالیت دستگاه شهرداری کند شود و شهردار به دنبال این باشد تا خواسته های نا بحق ما را تحمل کند!

یک روز به نام حمایت از قشر عزیزی ….  پیگیر دریافت حقوق کارگران محترم؛ برای شهردار رشت اولویت پرداخت تعیین می کنیم؛ یک روز دیگر به شهردار برای آنکه فردی که مد نظرمان است را در فلان پست به کار گیرد او را تحت فشار قرار می دهیم!

شهردار به جای مدیریت امور شهر رشت، شورا را مدیریت می کند و با این درخواست و فشارهای ناثواب به دنبال جلب رضایت حداکثری اعضا شورا است؛ تا پیگیری کارهای مردم!

این سطح از تغییرات در مدت کمتر از یکسال در شهرداری رشت به معنای قربانگاه منا است آنجا برای ثواب، اینجا قربانی برای گناه است، آیا با این گونه موارد به نظر نمی رسد  شهردار محترم تمرکزش را از دست داده است؟

/خطیب آنلاین

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna