سه شنبه 29 اسفند 1402

موسسه باران مهر خزر

همراه با موسسات مردم نهاد جوانان در جمع آوری کمکهای غیرنقدی در خانه جوان گیلان

سامان امینی  دبیر موسسه مردم نهاد باران مهر خزر  :

موسسه باران مهر خزر همراه با موسسات مردم نهاد جوانان

در جمع آوری کمکهای غیرنقدی در خانه جوان گیلان

/ موسسات مردم نهاد جوان تبلور عشق و همدلی مردم است .

 

 

سرویس اجتماعی موج برنا - موسسات مردم نهاد بازوان نهادها و ارگانها هستند و می توانند در حوزه فعالیتهای خود که در نهایت علاقمندی ایجاد شده می تواند منشا خدمات قابل قبولی باشند . بدون شک فعالیت این موسسات می تواند مبین به غیر یاری رساندن به ارگانهای تابعه ، در یاری رساندن به هموطنان ، همشهریان موثر باشد .

سامان امینی  دبیر موسسه مردم نهاد باران مهر خزر  :

موسسه باران مهر خزر همراه با موسسات مردم نهاد جوانان در جمع آوری کمکهای غیرنقدی در خانه جوان گیلان / موسسات مردم نهاد جوان تبلور عشق و همدلی مردم است .

سامان امینی دبیر موسسه مردم نهاد باران مهر خزر یکی از موسسات مردم نهادی است که در جمع آوری کمکهای غیرنقدی در خانه جوان گیلان حضور دارد .

سامان امینی دبیر موسسه مردم نهاد باران مهر خزر حضور و همدلی مردم ایران در سیل شمال و جنوب امری طبیعی و جز ویژگیهای اخلاقی و معرفتی ایرانیان بیان کرد و افزود : مردم ایران در طول تاریخ اسطوره های بی بدیلی بوده و هستند ، انسانهای خارق العاده ای که در بیان و ثبت همدلی خود پیشگام نبودند و جز عرف و دین می دانستند و اگر رویدادهای و روایت همدلی ثبت می شد می توانست در مقابل اتفاقات ثبت شده در دنیا بی نظیر و کم نظیر باشند .

دبیر موسسه مردم نهاد باران مهر خزر به اهمت حضور مردم در فرایندهای خاص اجتماعی اشاره کرد و افزود : موسسات مردم نهاد تبلور همین عشق و همدلی است ، الگوی ما پدران ، مادران ، برادران و اقوام بزرگ ایرانی هستند که امروز در شکل سازمان یافته همان راه پدران و نیاکان را ادامه می دهیم .

وی در ادامه افزود : امروز هم حضور ما در موسسات با حمایت خانواده ها شکل می گیرد و در این راه درسهای بزرگ زندگی می آموزیم و به غیر از کمک و همراهی هموطنان و همشهریان خودمان هم درسهای همدلی می آموزیم .

سامانی امینی به حضور پور شور مردم برای امدادرسانی اشاره کرد و افزود : با دستور سرکار خانم مریم بخشی ، مدیرکل ورزش و جوانان و ساماندهی و هماهنگی جناب اسماعیلی در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان از ابتدا پروژه امدادرسانی حضور داشته ایم و در فراخوان جدید هم حضور یافته ایم .

سامان امینی دبیر موسسه مردم نهاد باران مهر خزر ضمن دعوت از همه جوانان برای حضور در حماسه همدلی جوانان و در جمع آوری کمکها در خانه جوانان گیلان ، افزود : از همه جوانان گیلانی ، ایرانی و همه اعضای موسسات درخواست دارم همچنان ما را در جمع آوری کمکهای غیرنقدی ، خوراکی ، پوشاک ، پتو و بهداشتی یاری رسانند و کمکهای خود را به محل خانه جوان در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) و با مجموعه ورزشی عضدی رشت تحویل فرمایید .

  موسسه مردم نهاد باران مهر خزر از موسسات مردم نهادی است که که در حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان فعالیت دارد . این موسسه در حوزه اجتماعی ، خاص فعالیتهای بشر دوستانه فعالیت می نماید .

Image result for ‫سامان امینی ، موسسه باران مهر خزر‬‎Image result for ‫سامان امینی ، موسسه باران مهر خزر‬‎
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna